lunch buiten de deur

Peru, Ayacucho

¡Hola!

's Ochtends weer de wekker om 7 uur. Anne en Elise gingen 's ochtends al naar Yanama. Ik at vandaag chapla met aardbeienjam. We hadden nog superveel chapla's over van de housewarming, maar nu zijn ze echt op. Wel hebben we nog ciabatta's in de vriezer. Na het ontbijt gingen we weer naar kantoor. Op kantoor gewerkt aan de bestemmingsanalyse, maar er moeten nog veel bestemmingen worden bezocht om een goede analyse te maken. De stress begint toe te slaan. Ik zat er even helemaal doorheen 's middags. Tussen de middag moest ik nog naar de supermarkt. Zowel Rikke als Tine hoefden niet naar de supermarkt dus ik ging alleen en ging gelijk ook even lunchen bij ViaVia. Bij de supermarkt kocht ik pasta, pastasaus, chips, ui, yoghurtjes. Ik had geen zin om helemaal naar huis te lopen want het was erg warm, dus ik kon ook geen dingen meenemen dat in de koelkast moest. Bij ViaVia bestelde ik een sapje van aardbei, maracuya (passievrucht) en limoen en daarbij een sandwich met kip en avocado en frietjes. De frietjes waren weer super lekker, maar de sandwich viel een beetje tegen. Na de lunch bij ViaVia ging ik weer lopend terug naar kantoor. Daar was Kimberly nog. Ik had yoghurtjes meegenomen van de supermarkt maar ik zou pas over paar uur weer thuis zijn, dus ik at een yoghurtje met m&m en gaf mijn Griekse yoghurtje aan Kimberly, want anders had ik al warme yoghurt als ik thuis kwam. 's middags heb ik de blogs getypt en verder gewerkt aan mijn thesis. Rikke was naar Yanama. Anne is op woensdagmiddag vrij. Elise ging na kantoor naar de markt, dus ik ging met Tine naar huis. Aangekomen thuis hadden wij natuurlijk geen sleutel dus ik schreeuwde Anne Anne. Totdat Anne de deur open deed. Als avondeten at ik noedels. Na het eten heb ik in mijn puzzelboekje zitten puzzelen en weer vroeg naar bed.