Gezellige klets

Nepal, Thamel

Jahoor ook vandaag was ik weer vroeg wakker. Het rook namelijk naar vuur.. ze waren achter "op de binnenplaats" een fikkie aan het stoken. Na een ontbijtje was ik klaar om naar de supermarkt te gaan aangezien t wc-papier bijna op is en ik die laatst vergat mee te nemen. Ik dacht laat ik maar naar de supermarkt bij m'n stageplek gaan want dan hoef ik niet de hele weg nog met wc-papier over straat te lopen. Toen ik bij die supermarkt aankwam zag ik dat die gesloten was, ohja natuurlijk hij gaat pas om 10 uur open dat had ik laatst ook opgezocht... Daar stond ik dan om 9:30 uur. Dan maar wat eerder naar stage. Chitra was er al. Vandaag moest ik de ecolodge op een andere site zetten, maar deze site vroeg zoveel details waar je uit kon kiezen dat ik op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zag. Toen ben ik met Elina lunch gaan halen om even af te schakelen. Ik at vandaag een pizzabroodje en appelflap, maar de appelflap viel erg tegen aangezien er weinig appel in zat. Elina had ook een pizzabroodje en nam onderweg nog ananas met zwart zout en peper mee.
Na de lunch kwam Shicir met MoMo's. Elina had geen zin daarin en ik ook niet. Toen heeft hij maar alleen MoMo's gegeten en de andere MoMo's aan Elina meegegeven. Die gaat ze vanavond eten.
Toen Chitra even weg was kwam Shaboo (dat is die goede vriend van Chitra en tevens een businesspartner). Ik kwam erachter dat hij oorspronkelijk van Washington DC komt. Hij woont hier voor zijn werk, maar zijn familie woont nog steeds in Washington DC. Hij vertelde me ook dat hij erbij was toen Obama aftrad en Trump de nieuwe president werd. Hij had gestemd op Trump. Ik wilde wel weten waarom haha en hij vertelde me dat hij wel van dat soort personen houdt. Mensen die een beetje gek zijn en graag vechten voor hun land.
Na de regen ging hij weer werken en nog geen minuut later kwam Chitra weer. Ze hadden elkaar misgelopen.
Er kwam vanmiddag ook een man als ik zijn naam goed heb verstaan heet hij Ragou hahaha. Hij is een gids die ook voor ons bedrijf werkt.
Leuk vind ik dat deze mensen zoveel interesse hebben in je leven, waar ik vandaan kom, hoe mijn gezinssamenstelling eruit ziet, wat ik studeer, hoe ik naar school ga, of ik meerdere talen spreek etc. En zelf vind ik het ook fijn dat zij mij daarnaast ook meer willen bijbrengen over de toeristische wereld, maar ook openstaan voor vragen die ik aan hen stel of we hebben korte meningsuitwisselingen (bijv. over Trump).
Na het werk werd Elina bij het werk opgehaald door Shicir en ben ik lopend naar de supermarkt gegaan en daarna naar huis.
Thuis wilde ik mijn was afhalen aangezien vanmorgen nog niet alles droog was, maar alles was nog nat.. door de regen. Shit!
Ik heb vandaag weer courgette, worst en macaroni op. Vandaag geen ui erbij aangezien ik nogal mijn courgette scheef sneed waardoor ik te veel sneed.
Nu nog even relaxen en dan op tijd gaan slapen aangezien ik morgen om 9:30 uur op het werk moet zijn. Waarvoor lezen jullie morgen ;)

Gezellig verslag geschreven Ben benieuwd naar morgen 👍👍👍👍

Jose vraets 2017-03-20 18:36:46

Lees nog steeds iedere dag jou verslag met plezier. Je maakt ons nieuwsgierig. Ben benieuwd naar morgen.