Warme werkdag

Nepal, Thamel

Vanochtend had ik weer dat vage gevoel dat ik geen weekend had gehad. Na een ontbijtje, aangekleed te zijn, haren gekamd, tanden gepoetst en weer ingesmeerd met zonnebrand te zijn, ging ik weer in de volle zon naar t werk. Tegenwoordig is t zo warm dat je geen vest meer nodig hebt ook niet in kantoor.
Op kantoor was nog niemand te bekennen. Dat betekende dat Chitra niet meer zou komen voor vandaag. Hij belde me ook even later om te zeggen dat ie inderdaad niet kwam en hij vroeg of Elina er al was want hij had haar eigenlijk nodig. Even later kwam Elina ze vertelde me dat ze rondjes had gereden omdat de straten opengebroken waren.
Op t werk heb ik gewerkt aan het filmpje voor school en heb ik weer wat gezocht naar emailadressen.
In de middag waren Dev en Gamvirta gekomen om samen met ons op kantoor te lunchen. Ik kreeg een sandwich die mega groot was. Dev had aan de meneer gevraagd of er weinig sambal op kon, vertelde hij, maar daar was weinig van te merken.. verder aten we gebakken aardappel, momo's en worstjes die je zo van straat kan plukken.
We mochten van Chitra een half uur eerder naar huis.
We gingen nog langs de ATM en daarna hebben ze me afgezet bij de supermarkt. Nu heb ik weer wat vlees, fruit, groente, brood en een koekje. Morgen maar weer water halen verderop in de straat omdat ik bijna weer nieuw water nodig heb.
Ik heb nog even met mijn lieve zus gebelt want het is vandaag haar verjaardag! Beetje raar om dat hier te vieren.
Daarnet heb ik gegeten: pasta, courgette, garnalen en tomatensaus. Ik moet nu binnenkort echt die garnalen opeten want mn hele koelkast stinkt naar zeedieren.
Nu nog even relaxen en dan toch proberen weervop tijd naar bed te gaan. Hoop dat ik kan slapen want t is nu weer bloedje heet in de kamer. De poetsvrouwen hadden namelijk de gordijnen omhoog gedaan. Aan de zijde waar de meeste ramen zijn staat de hele dag de zon erop dus daarom laat ik bewust die gordijnen dicht...