Dat moment waarop je take away hebt besteld

Nepal, Kathmandu

Zo zo het wordt weer een opgave om diep in mijn geheugen te graaien.
Ik ging weer lopend naar kantoor want Elina komt pas zondag weer.
Chitra ging weg voor lunch want die was al vanaf 7 uur op kantoor. Er kwam een man binnen met... de bedrijfsuniformen! Chitra heeft namelijk na heel lang twijfel uiteindelijk toch shirten besteld. Donker groene voor Evergreen Tours en licht groene voor Kalsee Ecolodge. Omdat Chitra er niet was heb ik maar een gesprek met hem gevoerd. Hij vroeg waar ik vandaan kwam en kwam uiteindelijk uit op een gesprek dat hij vertelde dat hij in Duitsland had gewerkt. Hij kon zelfs nog duits praten ook. Grappig was dat ie soms tijdens zn engels onbewust Achso zei haha. Ik gaf hem een glaasje water omdat ik geen idee heb hoe je hier koffie moet zetten. Raar toch als je hier al 4.5 maand bent? Die man wachtte op Chitra. Hij had hem al gebeld voordat hij kwam en Chitra zei dat hij eraan kwam. Gyan kwam ook langs. Die installeerde zichzelf even met zwemvideo's. Ik had t idee dat Chitra niet meer kwam en uiteindelijk heeft doe man opnieuw naar Chitra gebeld. Chitra was schijnbaar te druk dus die man ging weer weg.
Ik werkte aan mijn stageverslag totdat Chitra weer terug was. We paste de shirtjes. De shirtjes vallen erg klein uit. Ik vind t logo erg klein gedrukt maar verder zien ze er wel oke uit. Ik mocht gelijk van elk bedrijf 1 shirt hebben. Dit shirt moet ik aan als xplore volgende week komt.
Daarna gingen Gyan en Chitra lunchen en kreeg ik de taak om de shirten te tellen en te noteren hoeveel van welke maat t waren. Nogal een opgave. Uiteindelijk zaten er 66 shirtjes in de tas en ik heb nu 2 en gyan ook. In totaal dus 70.
Toen ze weer terug waren ging ik voor lunch. Ik had opgezocht waar de BK's zat maar ik snapte niet zo goed waar t nou precies zat. Ik ging maar op de gok daar naar toe en vond het meteen. Ik bestelde een kleine friet en gebakken kip momo's om mee te nemen. Ik had namelijk geen zin om alleen daar in t restaurant te zitten en t was overigens best druk daar. Ik wachtte aan een tafeltje en zag dat ze ook patatje oorlog hadden haha. Shit neee... net op het moment dat ik eens take away bestel... ja je raad t misschien al.. moessonregen! Yes fijn.
Dus ik ging door de stromende regen terug naar kantoor. Bij kantoor in de straat zijn ze aan de weg aan t werken dus er staat een bord midden op de weg. Er liep iemand voor me en er kwam een tegenligger. Die persoon voor me stopte om die andere persoon voor te laten maar ik moest ergens zegmaar invoegen recht onder een regenpijp. Nee hier in Nepal loopt de regenpijp niet van t dak naar de grond zoals in Nederland, hier is het een buisje die misschien 50 cm lang is en een beetje schuin aan het dak gemonteerd is. Dus ik stond onder een waterval van 2m. Lekker verzopen kwam ik dan op kantoor. Gyan zei dat ik veel eten had gekocht maar ik vond t wel meevallen. Totdat ik mijn lunch opende... tjee deze friet was niet weinig. Ik heb dan ook minder dan de helft gegeten en de rest maar opgeborgen om mee naar huis te nemen.
Toen ik naar huis ging was het gelukkig droog. Ik moest water kopen maar weer geen zin. Ik had gelukkig nog water van gisteren in de koelkast. Als avondeten heb ik mijn restjes lunch opgegeten.