Relax-regen-dag

Nepal, Kathmandu

Ondanks dat ik vandaag weekend heb, was ik toch vroeg wakker. Waarschijnlijk van het zonlicht, want de gordijnen zijn niet verduisterend.
Ik heb allereerst een ontbijtje gemaakt en gegeten. Na het eten heb ik een beetje opgeruimd. Opzich had ik alles wel op de plek liggen maar had ik op de plek zelf niet netjes opgeruimd zegmaar. Dus mijn vuile was heb ik even opgevouwen, mn nachtkastje even opgeruimd, mijn tassen even leeggemaakt en gekeken wat er eigenlijk weg kon of wat ik gewoon eens uit mn tas moest halen omdat ik dat bijvoorbeeld op kantoor niet nodig heb.
Ik heb me meteen ook even aangekleed, want Elina had gister gezegd dat als ze tijd had dat ze me zou bellen en dat we dan samen naar de winkel zouden gaan. Dus dan zou het wel fijn zijn als ik al bijna klaarstond.
's Middags ben ik even naar de supermarkt gegaan. Ik had niet veel nodig maar moest wel echt gaan want t brood was bijna op.
Toen ik net buiten was begon het een beetje te regenen. Heb ik weer. Ik besloot maar door te lopen. Ik kwam droog aan bij de supermarkt. Ik kon vandaag de pistaschnoten toch echt niet laten liggen. Maar toen ik moest afrekenen had ik toch wel spijt dat ik niet had laten liggen. Nu trouwens geen spijt meer want ik mag mezelf ook eens wat extra verwennen. Maar ik laat t maar bij een keer hoor.
Toen ik weer thuis was begon het keihard te regenen en onweren en dat is nu eigenlijk al de hele middag.
Ik heb puzzeltjes gemaakt en filmpjes gekeken. Relax dag.
Elina heeft me niks meer laten weten maar die zal t ook wel heel druk hebben.
Ik heb zojuist noedels gegeten want ik had weer eens geen zin om te koken.
Dadelijk ga ik nog even Engels oefenen en misschien nog even wat typen voor mn verslag.