Kan ik scannnen?

Nepal, Kathmandu

Vanmorgen stuurde Elina me al een berichtje dat ik lopend naar kantoor moest. Dus ik ging vandaag lopend naar kantoor. Het was al heel erg warm. Op kantoor waren Chitra en Elina al aanwezig. Elina was vandaag na 1.5 maand weer eens naar school gegaan. Ik vraag me wel eens af hoe ze haar studie zo kan halen. Haar computer werkte nog steeds niet. Chitra had er ook naar gekeken maar die wist het ook niet dus heeft ze een bedrijf gebeld die via TeamViewer haar computer heeft overgenomen en haar computer heeft gemaakt. Ik heb ondertussen filmpjes moeten maken van filmpjes die Chitra had gemaakt tijdens zijn trip naar Gorkha en Barpak.
Elina en ik zijn even naar de bank geweest en daar was het weer helemaal niet druk. We hadden weer het eerstvolgende nummer. Daarna op kantoor heb ik even aanpassingen gedaan aan de website. Bij ons team stond Elina haar naam namelijk verkeerd gespeld en haar informatie klopte niet. Later bleek dat er ook meerdere grammaticale fouten op die webpagina bevonden. Elina en ik waren een goed team, want Elina merkte de grammaticale fouten op en ik wist hoe je moest editen in de website. Elina heeft al eens eerder de opdracht gekregen om de hele website na te lopen op spellingsfouten, maar dan moet ze dat allemaal handmatig noteren wat dus dubbel werk is, want dan moet Chitra weer zoeken waar het staat etc. Dus misschien gaan we deze week samen even de website nalopen, want het moet natuurlijk wel in orde zijn. Ik heb ook heel even aan mijn stageopdracht gewerkt maar ik kon me helemaal niet concentreren, dus daar ga ik vanavond nog proberen aan te zitten.
Als lunch hebben Elina, Shicir en ik aalu (aardappel), worstje en momo gegeten bij het standje naast ons kantoor.
Op kantoor vroeg ik nogmaals aan Chitra waar ik mijn paspoort kon scannen, want de scanner in kantoor was kapot zei hij laatst. Hij vroeg of ik nog niet naar de Immigration Department was geweest. Jawel, maar op 10 mei was hij gesloten. Hij zei dat ik ook gewoon kon scannen bij de Immigration Department. Ik vroeg of hij dat zeker wist, want ik wilde niet weer daar aankomen en dat we weer om moesten keren. En toen viel volgens mij het kwartje dat ik mijn paspoort wilde scannen want toen zei hij dat ik ook mijn paspoort kon scannen op kantoor, terwijl hij 3 minuten daarvoor zei dat de scanner nog niet gemaakt was. Dus heeft hij mijn paspoort gescand en kan ik morgen dus naar de Immigration Department.
We gingen iets eerder naar huis (half uurtje), want Elina voelde zich niet lekker. Ze zette me weer bij de hoofdweg af en ik liep het laatste stuk naar mijn appartement. Daar heb ik even gerelaxt en een appeltje gegeten. Ik ga zo, nadat ik deze blog heb afgesloten, eten koken. Vandaag ga ik sperziebonen, worst en frieten maken.
Na het eten wil ik even aan mijn stageopdracht werken, niet heel lang en nog even onder de douche.