Bellen terwijl het middernacht is

Nepal, Kathmandu

Vanmorgen was ik nog erg moe, maar ja ik moet toch gaan werken. Ik liep weer naar kantoor. Op kantoor heb ik gewerkt aan mijn stageverslag, want daar moet ik nog even hard aan werken voordat dat af is. Anusha kwam ook naar kantoor. Samen met Chitra hebben we het gehad over wat surprise activiteiten voor de xplore groep. Verder heb ik het met Anusha nog gehad over het optimaliseren van de marketingkanalen. Anusha is nu werkzaam op de Facebookpagina van Kalsee Ecolodge en zal binnenkort ook die van Evergreen Tours overnemen.
Als lunch kreeg ik van Anusha eten dat ze in haar tas had zitten. Ze was bij BK's geweest en zei dat ik daar echt eens naar toe moest. Ze had gefrituurde momo's en frietjes.
Vlak voordat ik naar huis ging zei ze dat ik ook nog een lunchpakketje dat haar moeder voor haar had klaargemaakt moest proberen. Haar moeder had dalbhat gemaakt en nog wat stukjes Papaya gesneden. Ik had nog nooit (of ja niet dat ik me kan herinneren) papaya op. Ik vond het wel lekker.
Daarna ben ik dan maar echt naar huis gegaan. Ik liep vandaag via Chhetrapati omdat ik nog bij de hot bread nog een meergranenbrood ging halen.
Thuis was ik doodop en had ik ook geen zin om eten te koken. Ik had zo veel eten gekregen van Anusha...
Ik had nog gebeld met papa totdat ik het tijd vond om te gaan slapen. Later belde ze me nog eens en heb ik nog met mama gebeld. Het was middernacht... niet zo'n slimme keuze van mij om op te nemen. Morgen maar een beetje bij tijds weer gaan slapen