Niet zo bijzonder

Nepal, Kathmandu

Vandaag zal ook niet een lange blog zijn. Ik heb vandaag namelijk niet zo veel meegemaakt.
Vanmorgen eerst een warme douche genomen voordat ik mijn boterhammen en appel heb gegeten. Daarna weer mijn ochtendgymnastiek (wandeling naar het werk). Er stonden 3 mannen met een Riksja in Thamel en alle 3 vroegen ze me of ik met ze mee wilde. Als ik nee zeg tegen de ene betekend het niet dat ik na 2 meter opeens wel met jou mee wil.... en waarom zou ik een Riksja nemen voor die 100 meter?
Op het werk was het vandaag vrijwel rustig, mijn Gmail wilde niet altijd meewerken waardoor ik soms creatief moest zijn en even ander werk moest doen, voordat ik verder kon. Ook had Chitra mij een mail gestuurd met een bestand waar ik naar moest kijken. Hij ging met pauze en ik kon weer eens niet op mijn Gmail. Toen ik eindelijk op mijn Gmailaccount zat, zag ik nergens een mail... Dan maar weer wat andere taken doen. Toen Chitra terug kwam zei ik dat ik die mail niet had, we weten nu nog steeds niet waarom dat die mail nooit is aangekomen.
Als lunch heb ik een pizzabroodje en sandwich gehaald. Dit is voor mij alleen veel te veel, maar Elina en Shicir aten mee. Vandaag moest ik ook Kalsee Ecolodge op Tripadvisor zetten. Deze wordt door de touroperator ter plaatse schijnbaar slecht gepromoot dus we willen het via deze manier eens proberen. Na even uitgevogeld te hebben hoe je iets op Tripadvisor zet, moest ik alle gegevens invullen en daar had ik wat hulp bij nodig aangezien ik niet alles terug kon vinden op de website: http://www.kalseeecolodge.com/ . Na wat hulp was het zo gebeurd en was het ondertussen al 17 uur. Elina had Dev al een berichtje gestuurd en die zou naar het bedrijf komen om haar op te halen. Ik zei dat ze al kon gaan aangezien ik altijd langzaam ben met mijn tas opruimen etc. Toen ik eindelijk klaar was, zag ik dat ze onder op me stond te wachten. Ik vertelde haar dat ze gewoon kon gaan hoor. Maar ze bood me aan dat Dev mij naar huis zou brengen met de motor en dat zij dan bij Shicir achterop ging. Op een of andere manier had ik op dat moment ook geen zin om te lopen. Dus Dev heeft me bijna thuis afgezet en toen zijn zij met zn drieën verder gereden en heb ik het laatste stuk naar huis gelopen.
Bij het appartement heb ik meteen even met mama gebeld terwijl ik mijn kleren aan het wassen was. Ook dit keer kon ik niet alles wassen aangezien het balkon nu al vol hangt. Ik kon nog niet eens mijn was daar ophangen of ik wordt al aangekeken of toegeschreeuwd. Ik heb me er niks van aangetrokken, maar vind het wel vervelend als dat elke keer gaat gebeuren...
Nadat ik weer even bijgekletst was met mama ben ik weer eten gaan koken. Ja dit keer weer niet bijzonder hoor, namelijk hetzelfde als gister: worst, macaroni, courgette en ui.
Nu nog even relaxen na een dagje werken op zondag en dan ga ik straks lekker slapen onder mijn schone lakens. Ze hebben weer mijn kamer gepoetst! (en mijn afwas van vanmorgen gedaan..)
Doei lieve lezers!

Doei lieve schrijfster. Leuk je zo te volgen.

Jan. 2017-03-19 18:41:53

Waarom wordt je toe geschreeuwd ? En waarom kijken ze je aan mag je daar de was niet ophangen dan !

Marja Waasdorp 2017-03-19 18:53:40

Omdat ik er natuurlijk anders uitzie en ze graag aandacht van me willen..