Vermoeidheid

Nepal, Thamel

Aangezien ik geen zin heb om nog 5 minuten naar een pan met kokend water te kijken om te zien hoe mijn macaroni gaar wordt, schrijf ik ondertussen maar een stukje van deze blog.
Vanmorgen was het brood op. Dat wist ik gister al maar had gister geen zin om nog verder door te lopen naar de supermarkt nadat ik al 35 minuten had gelopen. Dus vanochtend had ik geen ontbijt. Dan maar ontbijten tegen 11 uur wanneer de winkels open zijn. Voor mij vandaag geen probleem want ik had nergens trek in vanmorgen. Onderweg naar het werk kwam ik shicir tegen hij vroeg of hij me naar het kantoor moest brengen. Ik was net weg bij huis dus ik moest nog wel een stuk en ja zo'n aanbod sta ik niet af. Haha. Dus ik klom achter op de scooter en hij bracht me naar kantoor.
Ik moet even mn macaroni afgieten en dan ga ik eten dus dadelijk meer...
Op t werk heb ik meer dan 100 emailadressen verzameld die we gaan contacteren over ons bedrijf.
Tussen de middag ben ik een busy burger bij busy burger gaan eten.
Na het werk werd elina weer opgehaald door shicir en ben ik lopend naar huis gegaan. Ik ben nu erg moe. Gister ben ik niet zo op tijd naar bed gegaan aangezien ik graag wilde weten wat er allemaal gaande was in Londen. Tegenwoordig gaat t wel erg gevoelloos eraan toe. Onbeschrijfelijk dat dit in t dagelijks leven moet gebeuren en er steeds meer mensen gaan leven in angst. Dat doet me meteen ook even denken aan de "demonstraties" die hier worden gehouden. Het zijn niet altijd demonstraties maar ook toespraken. Ik heb er op dit moment 3x zo'n "demonstratie" gezien. Nepalezen willen graag een koning terug. De demonstraties gaan hier vrij normaal aan toe verkeer wordt er ook van afgesloten zodat je niet midden in een stoet terecht komt. Maar stel je voor dat dit zo erg uit de hand loopt of dat ik me net op de verkeerde plek op t verkeerde moment me ergens bevind.. het is niet dat ik nu angst heb om over straat te gaan, maar t zet je wel aan t denken. Het leven kan altijd een abrupt einde krijgen, want ongelukken zitten altijd in een klein hoekje.
Genoeg over de onrust in deze wereld. Wordt tijd dat iedereen elkaar en de wereld met vrede gaat behandelen!
Ik ga zo even een douche nemen en dan ga ik in mijn bed nog even een puzzeltje maken en tot slot slapen.