Beestenboel

Nepal, Hetauda

Gisteravond terwijl ik de minions zat te kijken kwam er een muis voorbij gerent e er werd niet eens naar om gekeken. Gewoon laten rennen die handel. Later toen ik mijn tanden ging poetsen in de keuken zaten er 2 dikke kakkerlakken. Shanta maakte dat helemaal niet uit. Gewoon laten lopen. 's Nachts toen we de bedden gingen opmaken zag ik een dikke kakkerlak in mijn bed. Shanta heeft geprobeerd hem voor mij weg te halen nadat ik even had gegilt, maar de kakkerlak was na even verdwenen. Lekker dan.. nu net dat je wil slapen weet je dat er een beest zit. De meiden hebben me een beetje gerust proberen te stellen en ik ben uiteindelijk toch in slaap gevallen in dat bed.
Midden in de nacht schrok ik wel wakker omdat ik dacht dat dat beest op me zat.
Vandaag waren we wel wat later wakker geworden. We aten weer brood als ontbijt. Ik ging gelijk daarna met Elina naar de winkel. Daar was echt een vliegenplaag. Ik heb toen naar de andere meiden nog gebeld en die zijn toen ook gekomen. We zijn daar echt heel lang geweest. Met zakken vol voedsel gingen we weer terug.
Als lunch at ik vandaag weer pasta en de anderen dal bhat.
Na de lunch hebben we een middagdutje gedaan van denk ik 2 uur.
Verder hebben we buiten gezeten en zijn we daarna weer naar een winkel gegaan. Elina moest nog wat spullen voor morgen hebben zoals een ticca. We kwamen onderweg de schoolbus tegen dus toen is t jongentje meteem uitgestapt en met ons meegegaan.
We zijn weer tegennover wat gaan eten. Ofja ik niet want t was te pittig gister.
Elina haar schoonbroer, het jongemtje, shanta, Gamvirta en ik zijn nog een avondwandeling gaan maken. Nu zit ik weer te chillen. De muggenbulten zijn meer geworden. En er zit nu ook een salamander in de slaapkamer tegen het plafond.
Dat wordt vannacht weer heerlijk slapen...

Kan alleen maar zeggen: brrrrrrrrrrrrrr😳😳😳😳😳😳

Jose vraets 2017-05-03 16:42:25

Tja wat wil je anders als je stage loopt bij een reisburo dat eco tours promoot. Gewoon ervaren dus en over je heen laten komen. Haha😂😧 yes