Uitzieken

Nepal, Kathmandu

Gisteravond nog een heerlijke warme douche genomen. Wat al even geleden was want de laatste tijd kwam er alleen koud water uit de douche.
Vannacht weer niet lekker geslapen. Toen het weer 8 uur was voelde ik me nog niet heel lekker maar wel al veel beter. Ik besloot om nog een dag thuis te blijven om ui te zieken. Dus ik heb mijn collega's laten weten dat ik vandaag niet kwam.
Als ontbijt at ik vandaag rijst op aanraden van mijn vader. Waarom en verdere details zal ik jullie besparen. Met het water waarin ik de rijst had gekookt heb ik een heerlijke kop thee gezet ook dit was een tip van papa. Wat me echt heeft geholpen.
Verder heb ik de hele dag zowat weer geslapen. Tegen 15 uur voelde ik me al veel beter en heb ik zelfs even aan mijn stageverslag gewerkt.
Ik ben nog steeds moe maar ik probeer nog even wakker te blijven zodat ik vannacht misschien wel eens even doorslaap.
Zomenteen ga ik weer eten koken. Ik weet nog niet wat ik ga maken.
Na het eten nog even chillen en misschien wat programma's terugkijken of bellen met iemand.
Zo als ik me nu voel ga ik morgen gewoon weer naar stage, maar dat zie ik morgen wel weer.