Lunch traktatie

Nepal, Thamel

Vandaag weer een gezond ontbijtje in de ochtend: banaantjes, een appel en 2 boterhammen met jam. Heerlijk zo'n fruit hapje. Nadat ik weer een dikke laag zonnebrand op mn lichaam had gesmeerd ging ik naar kantoor. Elina was vandaag vroeg want ze kwam vandaag op haar scooter. Ze vertelde me dat haar weekend niet zo leuk was. Ze had namelijk zaterdag van 18 uur tot 1.00 's nachts op het vliegveld gehangen om te wachten op een vrouw. Die toen ze aankwam zich niet eens zorgen maakte om Elina en schijnbaar kortaf en chagrijnig reageerde. Bovendien was ze Elina voorbij gelopen en heeft ze een kwartier buiten op Elina staan wachten terwijl je die mensen met bordjes eigenlijk niet voorbij kan lopen als je weet dat je wordt opgehaald en er meer dan 20 personen met zon bordje staan .
's Ochtends ging Elina naar de bank, maar ze had een stempel nodig dus ze belde naar Chitra. Ik moest haar die stempel komen brengen. Uiteindelijk hebben we nog een uhr binnen gezeten want ze waren ons formulier kwijtgeraakt. We zijn daarna weer terug gegaan naar kantoor. Even later moest Elina weer ergens voor naar de bank. Dit keer was ze weer snel terug.
Als lunch heb ik Elina meegenomen naar Himalayan Java en ik had haar getrakteerd op een Oreo Shake. Ze hoefde niks te eten, waarschijnlijk omdat ze alleen westers voedsel hadden. Ik had een sandwich met kaas, salami, ui tomaat, sla. En daarbij werd chips geserveerd. Dat heeft Elina voor mij opgegeten. Dit restaurantje is dcht een leuke en lekkere koffiebar waar je dus ook gewoon wat anders kan drinken.
Daarna gingen we weer naar de bank want ze hadden iets vergeten uit te printen. Ook toen hebben we een tijdje moeten wachten.
Nadat we klaar waren bij de bank voor vandaag zijn we even snel nog een souvenirwinkeltje ingelopen en zijn we terug gegaan naar het kantoor.
Na werktijd ben ik samen met Elina naar huis gegaan. Net op tijd thuis want het begon net te regenen. Nu is het weer droog maar het rommelt nog in de lucht.
Vanavond ga ik denk ik noedels eten en dan een douche nemen.

Zuut er good oet, Marjolein!