Zon of onweer?!

Nepal, Kathmandu

Vandaag even een kortere update dan normaal, aangezien ik vandaag niet veel heb gedaan. Dat kwam namelijk door het weer. Van zon naar onweer van onweer naar zon en dat de hele dag door. Elke keer dat ik dacht zal ik me maar eens aankleden om buiten een frisse neus te halen begon het te onweren. Dan maar een lekker dagje in bed hangen en puzzeltjes maken, ik vermaak me wel! 's ochtends miste ik de verse broodjes die mama altijd haalt op zaterdag.. Dan maar een chocolade boterham met jam haha.
Tegen de avond nog met mama gefacetimed via Whatsapp. Maar ik zei tegen mama dat ik toch echt even moest gaan aankleden om naar de supermarkt te gaan aangezien ik gewoon even een koekje wilde kopen om niet telkens van ontbijt naar lunch naar avondeten te leven. Is prima uit te houden hoor, maar soms heb je gewoon even zin in wat lekkers. Ik kleedde me aan en ging snel naar de winkel aangezien het al donker werd. Ik heb vandaag de korte route genomen. Ik wist dat ik elke keer omliep maar durfde het telkens niet aan om een andere route te nemen. Maar ik had het snel gevonden dit keer.
In de supermarkt heb ik pasta gekocht aangezien die al bijna op was, worstjes aangezien ik eens wat anders wilde dan kip, wasknijpers omdat ik er laatst achter kwam dat het best weinig was en een lekker koekje. Bij thuiskomst kwam ik er trouwens achter dat het kipworsten waren..
Thuis heb ik de boodschappen opgeruimd en heb ik afgewassen. daarna ben ik begonnen met eten koken, ja ik weet dat dit niet een handige volgorde was.
Vandaag at ik ui, courgette, worstje en pasta. Het worstje was trouwens erg lekker dus ik kijk al uit naar mijn avondeten van morgen! Daarnet zat ik even te Facebooken tot ik gebeld werd op mijn 2de telefoon (Nepalese simkaart). Ik moest eerst ff zoeken waar hij was, maar nam daarna op. Het was Tara. Hij vroeg hoe het met me was en vroeg weer wanneer ik kwam en dat hij wel naar Kathmandu zou komen haha. Ohja en "Dumdumdara". ik had laatst aan Elina gevraagd wat dat betekende aangezien Tara dat heel vaak zei toen hij in ons gastgezin was, maar ze kende dat woord niet. "Ganapakyu" ofzoiets betekend: is het eten bijna klaar?
Nu ga ik even op social media rondneuzen en dan weer slapen. Wel raar om maar 1 dag weekend te hebben...

Wat een rustige dag voor jou. Leuk dat je gefopt bent met je kippenworst. Hahaha. Maar hij smaakte je dus wel. Mis wel je foto's. Ben heel benieuwd. Liefs pap