Dit is echt niet leuk

Nepal, Kathmandu

Vandaag redelijk vroeg wakker. Tijd om wat kleren te wassen, aangezien ik volgende week al mijn spullen moet inpakken om uit dit appartement te gaan. Daarna heb ik aan mijn stageverslag gewerkt en even tussendoor een douche genomen. Ik wilde als lunch noedels eten, maar toen zag ik opeens dat ze me weer wat hebben gestolen... namelijk mijn 2de en laatste kookpannetje. Nu kan ik dus helemaal geen rijst, pasta, water of groentes koken. Dit vind ik echt helemaal niet leuk. Waarschijnlijk hadden ze al eerder mijn pan meegenomen maar dat heb ik niet gemerkt omdat ik met Anusha ging uiteten. De dag ervoor had ik mijn lunch als avondeten.
Nouja dan maar een stuk taart als lunch, vult niet zo goed maar is ook wel lekker.
Ik zou 's avonds bij Anusha blijven slapen, maar die reageerde niet meer en ik kon ook wel eerlijk gezegd de tijd gebruiken om aan mijn stageverslag te werken.
Als avondeten heb ik maar frietjes, worst en wortel gebakken. Alles omstebeurt omdat ik maar een kleine koekenpan heb. Dus toen mijn frieten eindelijk klaar waren was mijn worst al koud. Fantastisch dit.
Na het eten heb ik weer aan mijn stageverslag gewerkt en ben ik nogal erg laat in slaap gevallen.