Lopen is toch niet zo erg

Nepal, Kathmandu

Vanmorgen ging om 8 uur de wekker dus kon ik lekker langzaam opstaan. Ik at weer boterhammen met jam en deed weer mn jurk van gister aan. Ook heb ik even mijn was gewassen. Ik had net wat weinig wasknijpers dus heb ik paar sokken binnen gehangen.
Ik vertrok vandaag wat later naar de hoofdweg want ik had de afgelopen dagen wel erg lang staan wachten.. Bij de hoofdweg aangekomen was Elina er nog niet. Het meisje dat ik nu het gezelschapsmeisje ga noemen omdat ik geen idee heb hoe ze heet maar die dus ook altijd bij de hoofdweg wacht, die was vandaag al weg denk ik. Ik heb zeker 20 minuten op Elina gewacht maar ze kwam niet.
Mijn Nepalese telefoon was alweer leeg, die had ik laatst ook maar paar minuten opgeladen. Dus ik besloot toch maar voor mn nederlandse telefoon te gaan. Ik vroeg waar ze was en ze vertelde me dat ze in de bloemenwinkel was. Ze vroeg waar ik was en ik zei dat ik op haar stond te wachten. Ze zei dat ik naar kantoor kon lopen en dat ze me misschien onderweg tegen zou komen.
Mmm, nou maar hopen dat ik geen blaren zou lopen op die slippers.
Ik kwam aan op kantoor en moest meteen even Chitra helpen met de marges van een bestand. Ik had mn tas nog niet neergezet. Die man van gister was er ook. Niet veel later kwam Elina ook. Ze vertelde dat een auto tegen haar aan was gereden en dat ze toen zachtjes op dr linkerkant is gevallen omdat ze anders dacht dat ze haar rechterbeen kwijt zou raken. Die auto kwam schijnbaar van rechts, achteruit gereden terwijl er file stond dus niemand kon n kant op. Ze had een schaafwond op dr been en haar scooter heeft n kras.
Ik natuurlijk blij dat ik ben wezen lopen want mijn jurk heeft namelijk een split aan de linkerkant waardoor mijn been misschien wel heel geschaaft zou zijn.
De bloemenketting die Elina had gekocht voor de persoon die van t vliegveld gehaald moest worden was te kort volgens Chitra want als die persoon aan de forse kant zou zijn dan zou de ketting niet prettig zitten.
Elina heeft toen naald en draad gekocht en alles opnieuw zitten rijgen. Toen dat klaar was ging die man de klanten ophalen.
Ik heb even een rapportage getypt en gezocht naar rechtenvrije afbeeldingen voor de website.
's Middags zijn Elina en ik naar Hotbread geweest. Ik nam een sandwich en Elina een donut. Verder kochten we nog oreo en lays chips voor als we nog honger zouden hebben. Ohja en ik had vandaag zin in cola.
We hebben met zn allen samengewerkt aan een tour die je moet aanmelden bij een site. Die site biedt gidsen aan, maar jij moet de route bepalen. We hebben nu een route uitgestippelt door Kathmandu. Deze tour was namelijk aangevraagt door n klant.
Na werktijd bleek dat Elina deze route nog even moest controleren door met haar scooter die ronde te rijden. Shicir kwam mij dus ophalen en heeft mij thuis gebracht.
Zojuist heb ik mijn was afgehaald, maar 1 broek zit weer eens onder de vogelschijt dus die kan ik weer opnieuw wassen. Thanks... erg blij mee joh.
De was ga ik zomenteen eerst even vouwen en opruimen en dan ga ik eten koken. Vandaag wordt het kip met rijst.
Na het eten weer een douche nemen. Hoop dat t weer warm is.