Thuis werken

Nepal, Kathmandu

Vannacht had ik echt heerlijk geslapen. Het was ook niet zo warm. Om 8 uur was ik dan al lekker uitgerust, maar toch bleef ik nog een half uur in mijn bed liggen. Elina had gister al een berichtje gestuurd dat we de komende dagen niet naar de Department of Immigration kunnen want het zal gesloten zijn in verband met de verkiezingen die binnenkort plaatsvinden. Ik deed weer gewoon rustig aan. Om 9:30 uur had ik nog geen berichtje van Elina, dus ik dacht laat ik maar gewoon wachten misschien vertrekt ze later. Om 9:55 uur had ik nog geen berichtje dus ik besloot haar een berichtje te sturen. Op dat zelfde moment belde Elina mij op mijn andere telefoon. Ze vertelde dat ze nog een uur nodig had, want ze moest voor haar scooter weer iets regelen. Oké, dan kan ik nu even een wasje doen en afwassen.
Om 11 uur belde ze me weer en liet ze me weten dat we vandaag niet naar kantoor gingen. Ze had ook overlegt met Chitra. Haar moeder is namelijk opgenomen in het ziekenhuis en het gaat volgens mij niet zo heel goed. Ze vertelde me dat ze vanavond of anders morgen naar haar ouders gaat, maar dat zou ze me nog precies laten weten.
Ik twijfelde of ik toch wel gewoon naar kantoor zou gaan, maar dan zou ik daar alleen aan mijn stageverslag kunnen werken. Dus ik besloot ook gewoon in mijn appartement te blijven waar het internet ook wat sneller is. Mijn plan was wel om aan mijn stageverslag te werken thuis.
De hele dag heb ik eigenlijk foto's zitten sorteren, dus nog niet aan mijn stageverslag gewerkt... Dus ik vind dat ik dadelijk na het avondeten er echt niet onderuit kan. En ik heb nu ook best wel motivatie om er aan te werken!
De poetsvrouw is nog geweest en heeft de vloer gepoetst. Het heeft keihard geregend, maar de zon heeft ook volop geschenen. Vanmorgen vroeg kwamen er al optochten van mensen die schreeuwde dat je op een bepaalde partij moet stemmen.. en in de loop van de dag kwamen nog 2 van die optochten.
Ik heb niet echt een lunch gehad, waardoor ik nu wel honger heb, dus ik ga ook zo eten koken. Het is nu bijna 18:45 uur dus dan denk ik dat ik om 19:45 uur zeker wel gegeten heb en dan wil ik even voor 2 uur keihard werken aan mijn opdracht. Girlpower aan!
Ohja wat ik vandaag ga eten is pasta, met worst, courgette, wortel en misschien tomatenketchup.
Wil ik net de lampen aandoen kom ik erachter dat de stroom eruit ligt.

Dat wordt werken met kaarsjes aan Of helemaal niet zonder stroom doet de pc het op den duur ook niet he Smakelijk eten Wij hebben een kippe pasteitje πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Jose vraets 2017-05-11 19:17:37

Ik had gelukkig mijn laptop van te voren opgeladen. En dat de stroom uit valt is meestal van korte duur max 30 minuten. Dit appartement heeft ook 6 lampen van de 24 die nog blijven branden alleen zijn die wat minder fel. Dus helemaal donker is t niet πŸ˜‰ was je kippe pastei lekker?