Bamilunch

Nepal, Kathmandu

Vannochtend weer om 8 uur wakker, maar weer rustig aan gedaan. Ik vroeg elina hoelaat ze bij de hoofdweg zou zijn, maar ze vertelde me dat ze vandaag niet kwam. Ik ging dus lopend naar kantoor.
Op kantoor was Chitra al aanwezig. Ik heb vandaag gewerkt aan mijn stageverslag, aan de website, rechtenvrije foto's gezocht, tours ingepland en voor Chitra weer wat Frans vertaald.
's Middags was ik met de man (Gyan heet hij ben ik achter gekomen) en Chitra gaan lunchen bij het lokale restaurantje waar ik laatst met Chitra en Shambu thee ben gaan drinken. We aten momo's en daarna hadden we bami met groente en kip en bami met groente en buffalo die we samen deelden.
Ik was wat langzamer in eten dan dat zij waren. Toen ik echt bijna mijn eten op had stonden de heren op om af te rekenen, maar ik zat daar nog mijn eten op te eten en mijn glas leeg te drinken.
Later bleek dat ze nogal haast hadden want zodra we in kantoor aankwamen pakte Chitra zijn colbert en gingen ze weer weg. Ze gingen naar het kantoor van een vriend.
Na werktijd ben ik gaan pinnen bij de ATM.
Ik heb Elina nog gevraagt wat nu precies de bedoeling is voor morgen, want we hebben een weekje vrij voor haar verlovingsfeest.
Dat betekent niet dat ik niks aan werk en stageopdracht ga doen want ik probeer nog wat uit te schrijven op papier of in mijn telefoon.
Wifi zal ik waarschijnlijk niet hebben dus dat betekent dat er een week lang geen blog online zal komen. Volgende week zondag moet ik weer werken dus dan zal ik 's avonds alles posten.
Maargoed bij thuiskomst heb ik even gechillt en social media bijgewerkt. Ook meteen even Engels geoefend. Ik kreeg maar 1 pit aan dus dacht ik laat ik papa maar bellen zodat ik wat te doen heb terwijl ik moet wachten op het eten. Uiteindelijk kreeg ik de 2de pit toch aan en heb ik eten gekookt. Worst courgette en macaroni.
En nu net na het eten heb ik opgehangen om deze blog te kunnen typen.

Wens je deze komende week heel veel plezier 🎉🎉🎉