Theetijd

Nepal, Kathmandu

Volgensmij worden jullie nu helemaal gek van mij omdat ik telkens een nieuwe blog aan het uploaden ben. Nu loop ik weer bij.

Vanmorgen om 8 uur had ik niet zo veel zin om op te staan. Ik had namelijk ook echt spierpijn in mijn kuiten. Ik had helemaal niks in huis en daarom liet ik Chitra weten dat ik wat later was, want de meeste winkels gaan pas om 10 uur open. Ik heb toen even de blog van zaterdag zitten typen, maar daar was ik nog niet mee klaar toen het tijd was om te gaan.
Ik liep met spierpijn naar HotBread waar ik een kaasbroodje kocht. Ik nam het mee naar kantoor en at het daar op. Hmm de kaas was niet zo lekker.
Elina had me laten weten dat ze vandaag niet kwam en zei dat ik ook gewoon niet kon gaan, maar zo makkelijk krijg ik dat niet geregeld.. ik heb namelijk maar recht op 1.5 dag vrij in de 4 weken en ik heb gepland om het als een week op te nemen.
Vandaag heb ik naar tips en trucs voor marketingfilmpjes gezocht. Ook Chitra was daar vandaag druk mee bezig en liet mij enkele voorbeelden zien van hoe hij het wilde. Tja dat zag er natuurlijk allemaal erg professioneel uit, dat kan ik niet.
Ook heb ik informatie proberen te zoeken voor mijn stageopdracht, maar ik vond eigenlijk niet wat ik wilde. Daar moet ik even nog iets op verzinnen om dat op te lossen.
's Middags ben ik alleen gaan lunchen bij Himalayan Java. Ik bestelde een Jus d'orange en een BLT sandwich. Daarna ben ik weer terug gegaan naar kantoor.
Niet veel later kwam Shambu. Hij vroeg of we samen met hem een kop thee gingen drinken. Ja lekker! We gingen naar een lokale bar en bestelde melkthee met de smaak kaneel. Shmabu vertelde dat hij morgen weer paar weken naar zijn gezin in Amerika gaat. Hij had geen zin in de vlucht. Maar dat zou ik ook niet hebben. 1 tussenstop van 2 uur en verder alleen maar zitten in een vliegtuig.
Na de kop thee zijn we terug gegaan naar kantoor en was het al weer bijna 17 uur.
Ik ben meteen vanuit stage naar de supermarkt gelopen, maar was mijn tas vergeten. Gelukkig had ik genoeg plaats voor mijn boodschappen. Ze hadden mijn koekjes niet dus ik besloot om dit keer geen zoetigheid te kopen. Ik zat nog te twijfelen over pistachnoten maar die vond ik vrij duur voor hier. Die zijn in nederland ook gewoon duur.
Thuis heb ik mijn pyjama meteen aangedaan want dat vind ik lekker fris na zo'n warmte.
Ik heb even mijn social media een klein beetje bijgewerkt en heb aan mijn stageverslag gewerkt.
Nu is het half 8 en moet ik nog eten gaan koken. Vandaag ga ik voor.. een worstje met frietjes en courgette denk ik. Lekker simpel en snel klaar want het water hoeft dan niet te koken. Die pan die ik nu heb is vele malen groter dus moet meer water erin hooien om mijn rijst of pasta onder water te hebben.
Toedeloe! Ik ga koken nu, he toch wel wat honger in de buik gekregen.😄

Laat ht smaken Maar denk dat je ht al op hebt hihihi