Snelle lunch

Nepal, Thamel

Allereest wil ik zeggen dat ik na een dag me niet lekker gevoeld te hebben ik me weer prima voel en ik hoop dat dit nog lang blijft.
Vanmorgen toen ik de wekker uitzette zag ik dat ik aantal appjes had binnengekregen. Dit betekende dus dat ik weer internet had. Waarom ik gister geen internet had weet ik nu nog steeds niet.
Vandaag had ik eens zin om mijn jurkje aan te doen en daar was t ook perfect weer voor. Doordat mn jurk achter mn tas bleef hangen wanneer ik liep merkte ik al snel dat mn jurkje een klein stukje omhoog ging. Die heb ik dus de hele weg maar vastgehouden voor t geval dat dadelijk mn jurkje boven mn billen zou hangen.
Op kantoor waren mijn collega's al een kopje koffie aan t drinken en hard aan t werk. Tijd dus om ook meteen aan de slag te gaan.
's Middags met Elina en twee andere meisjes wat gaan eten in t restaurant verderop in de straat. Eigenlijk wilde ik daar niet weer eten, maar we hadden maar 45 minuten om te lunchen aangezien Chitra om 15 uur weg moest voor een afspraak. Ik had vandaag een sanwich met bacon, Elina een pizza en 1 meisje had momo's. Dat andere meisje zou gewoon met ons meeeten. Om 15 uur kregen we pas het eten dus Elina heeft snel wat gegeten en is toen terug gegaan naar het kantoor rond 15.15 uur. Ik heb daarna nog verder gelunched met die 2 meisjes. Ik heb helemaal niks meegekregen van wat er tijdens dd lunch allemaal werd gezegd want t ging allemaal in het Nepalees. Ik vertelde hen dat ik t dit keer niet erg vond.
Na de lunch zijn we naar kantoor gegaan en hebben de meisjes daar nog een kop koffie gedronken voordat ze gingen.
Om 17 uur was Chitra nog niet terug dus we konden nog niet gaan zei Elina. Shicir was ondertussen gekomen. Uiteindelijk ben ik achterop de scooter bij Shicir geklommen (erg fijn met een jurkje aan) en hebben we weer een watervoorraad ingeslagen. Nadat Shicir t water in mn kamer had gezet is hij weer weggegaan om Elina op te halen.
Ik heb even eten gekookt (brocolli, ui, macaroni en garnalen) en nu lig ik lekker in mn bed en ga ik me zo omkleden om vervolgens een beetje op tijd te gaan slapen.