Weer terug op kantoor

Nepal, Kathmandu

Nu ik weer in Kathmandu ben moet ik weer werken. Iedereen bracht mij naar het werk. Ik had Elina al een week niet meer gezien, dat vond ik wel even raar. Mama, papa, ome Jan en Marja besloten om naar de Garden of Dreams te gaan, want ik had gezegd dat ze daar echt eens heen moesten, gewoon om te genieten van het zonnetje. Ze hadden ook bewust gekozen om vandaag niet veel te doen. Ik heb de hele dag aan mijn stageverslag gewerkt, maar had niet zo'n motivatie. Ik had mama, papa, ome Jan en Marja gezegd dat ze 's middags tegen een uur of 14:30 wel even binnen konden wandelen op kantoor, misschien dat we dan samen konden lunchen bij de Chowminrestaurant. Ze waren er al vroeg dus Chitra was nog niet terug op kantoor dus we konden niet weg. Hoe laat Chitra altijd terug is weten wij ook nooit. Dus op een gegeven moment ben ik met mn familie naar het chowminrestaurant gelopen en eten voor ze besteld. Papa had zijn water laten staan op kantoor dus die ben ik ook nog even gaan brengen. Toen kwam het eten bij hun op tafel. Toen ik weer terug op kantoor was kwam Chitra ook dus konden Elina en ik ook gaan voor lunch. We zijn snel weer naar de chowminrestaurant gelopen in de hoop dat ze daar nog waren. Ze waren er nog dus zijn we er bij gaan zitten. We namen allebei een cola en chicken chowmin net als de rest van de familie. Papa ging naar het hotel want die kreeg last van zijn darmen. Ik ben na het eten weer met Elina terug gelopen naar kantoor. Na kantoor heeft Dev mij bij mijn appartement afgezet en heb ik even een douche genomen. Ik heb daarna nog gerelaxt totdat ik zag dat het buiten nogal begon te waaien wat een voorteken voor regen is. Ohja en de zon ging bijna onder dus ik heb snel weer mijn tas om gedaan en ben naar het hotel gelopen. Daar heb ik ook nog even gerelaxt voordat we naar Bon Apetit zijn gelopen. We zaten buiten op het terras maar het begon te regenen dus zijn we maar binnen gaan zitten en hebben we een gezellige avond gehad. Ik had een pasta, want ik had eens geen zin in rijst of kip. Na het eten zijn we volgens mij weer meteen terug gelopen naar het hotel en zijn we weer vroeg gaan slapen.