Voorbereiding op de komende dagen

Nepal, Thamel

Vanmorgen had ik niet zo'n zin in mijn douche. Ik vond het ook belangrijker om weer wat kleding te wassen zodat ik komend weekend mijn favoriete comfi kleding aan kan. Daar was ik al een tijdje mee bezig waardoor er ook geen tijd was om te genieten van een douche. Bovendien was t water weer een mini straaltje toen ik mn kleren waste en kwam er dit keer alleen heet water uit de kraan. Maar dan ook echt heet water dat ik soms snel mn kleren dr in en dr uit deed. Nadat de was weer hing te drogen op mn balkon en ik eet ontbijt had genomen vertrok ik vandaag lekker op tijd naar kantoor. Vanochtend was het 21 graden ongeveer toen ik weg ging. Echt het perfecte weer om naar mijn werk te lopen.
Op kantoor was Chitra aan het werk. Elina zou later komen want die moest voor Chitra zijn paspoort of rijbewijs verlengen ofzo. Raar is dat dat op t politiebureau gebeurt en je daarvoor niet zelf hoeft te gaan.
Toen Chitra net weg was om te lunchen, kwam Elina op kantoor. Het internet was vandaag echt mega traag. Terwijl Chitra gewoon internet had, zat ik 45 minuten te wachten tot mn mail eindelijk opende. Ik heb vandaag heel even gewerkt aan mijn stageopdracht en daarna heb ik geprobeerd (zolang t internet t wel deed) iets voor Chitra te doen op trekksoft. Dat is ook zo'n site als booking.com etc..
Als lunch ben ik met Elina aardappelen, worstjes op stokjes en momo's gaan halen. Elina houdt niet zo van aardappel en ik niet zo heel erg van momo's dus zij at momo's en ik de aardappelen.
Na de lunch hebben we nog gele fanta en oreo gehaald voor de rest van de dag.
Er kwamen vandaag weer wat mensen over de vloer. Leuk, even sociaal contact met locals. Een man vertelde n verhaal, maar ik vond het in het begin echt een verhaal waarvan ik dacht oke waarom vertel je dit tegen mij, zit er nog een clue aan of wat? Uiteindelijk bleek het een goede grap te zijn haha. Wat heeft die man toch humor en grappig is dat hij nog harder lacht om zijn grap dan dat ik doe haha.
Ik mag morgen eerder naar huis om vervolgens door Dev te worden opgehaald.
Ik ben weer met Elina naar huis gegaan en heb eerst even de was opgevouwen en gerelaxed. Daarna heb ik eten gekookt. Ik had vandaag echt zin in een kipworst dus dat at ik met courgette en pasta. Na het eten heb ik mijn tas voor het weekend ingepakt. Nou volgensmij kan ik wel een maand weg zo dik is mn tas, terwijl er eigenlijk niet zo veel in zit voor mijn gevoel. Ook heb ik alvast mijn outfit voor morgen klaargelegd. Dat wordt morgen nog iets.. met een jurkje op de motor.
Ik heb er echt heel veel zin in!
Nu maar vroeg slapen want ik vermoed dat ik te weinig slaap ga hebben de komende dagen.

Heb genoten van je blogs deze dagen Wens je veel plezier de komende dagen

Jose vraets 2017-04-12 18:13:43

Dankje!😊👌

readandtravel 2017-04-12 18:27:39

Veel plezier, geniet ervan de komende dagen Marjolein!