27 graden en koud

Nepal, Kathmandu

Vannacht had ik niet zo lekker geslapen. Of nouja wel tot 2 uur maar daarna werd ik echt bijna om het uur wakker. Ik voelde me ook heel slapjes dus niet heel erg lekker. Ik besloot maar alvast een fles water naast mijn bed te zetten en voldoende te drinken. Dat is erg belangrijk als je je niet goed voelt. Om 8 uur ging de wekker, natuurlijk was ik al wakker. Ik voelde me zo moe dat ik toen besloten heb de wekker op 8:45 uur te zetten, want Elina kwam me toch weer oppikken bij de hoofdweg. Ik at vandaag 2 boterhammen met jawel... AARDBEIENJAM!! Lekker!! Voordat ik om 9:25 uur vertrok had ik al een liter water gedronken, wat normaal maar een halve is.
Ik dacht dat ik alleen heel erg moe was, omdat ik zo slecht had geslapen. Dus ik wilde wel echt naar stage gaan. Maar toen ik naar de hoofdweg liep, voelde ik al dat ik niet alleen moe was. Als je moe bent ben je niet zo slap als ik me voelde.
Buiten was het al mega warm. Ik heb toen bij de hoofdweg staan wachten in de schaduw van een boompje. Een ander meisje was daar ook aan het wachten en we raakten aan de praat. Ze wachtte ook op haar collega. Ze zei dat ze wel lopend naar haar werk kon maar het was voor haar ook echt te warm om te lopen. Bovendien kan ze gratis gebruik maken van de oppikservice. Zij werd eerder opgepikt dan ik. Dus daar stond ik dan nog in de warmte. Ik stond er ook veel te vroeg.
Elina kwam uiteindelijk rond 9:40 uur. We gingen samen naar kantoor. Onderweg zag ik dat het om 9:45 uur al 24 graden was.
Op kantoor aangekomen ging het echt niet goed met me. Mijn ogen waren rood en vol tranen. Ik voelde me super moe en slap. Ik wilde blijven tot de pauze, maar om 10:45 uur ging het echt niet lekker. Elina zei ook dat ik er echt niet goed uitzag en dat ik gewoon naar huis moest gaan. Ik heb mijn spullen toen bij elkaar gepakt en Elina heeft me toen thuis afgezet. Ik had ondertussen ook hoofdpijn gekregen dus ik had een aspirine ingenomen.
In mijn appartement ben ik meteen op bed gaan liggen. Ik had het fucking koud... Het was inmiddels 27 graden buiten en ik lag met een lange broek en een fleecevest in bed. Ik verklaarde mezelf voor gek, ook al heb ik daar niet voor gestudeerd. Ik heb telkens even geslapen en dan weer naar de wc. En natuurlijk blijven drinken.
Tijdens de middag kwam de poetsvrouw (toen had ik het weer mega warm en lag ik weer met een t-shirt en broekje). Ze kwam om mijn kamer te poetsen, maar ik was niet echt in staat om vriendelijk mee te helpen. Die vrouw dacht waarschijnlijk ook van wat ik met 27 graden overdag in mijn bed deed.
Na een hoop kabaal ging die vrouw weg en voelde ik me wel al wat beter dan vanmorgen. Ik heb nog wat geslapen en nu nog steeds voel ik me nog niet helemaal lekker, maar dat gaat hopelijk over als ik vannacht goed slaap.
Dadelijk maar weer eten koken. ik ga denk ik weer voor hetzelfde als gister. Dat was lekker simpel en lekker. Heb geen zin om weer superlang in de keuken te staan.

Heee meid beterschap Hoop dat je je vlug wat beter voelt