Avondwandeling van 35 minuten

Nepal, Thamel

Dit keer weer niet zo'n bijzondere dag. Op stage moest ik weer een tabel maken van een reisbeschrijving. Daarna ben ik met Elina weer naar de bank gegaan. Bij terugkomst heb ik informatie opgezocht voor mijn stageopdracht.
's Middags ging ik weer een sandwich halen bij Hot Bread samen met Shicir en Elina. Zij aten vandaag weer MoMo's.
Na lunch kwam Dev naar kantoor. We hebben toen nog even hard gewerkt en zijn om 16:30 met zn 3en (dev elina en ik) naar de pizzahut gelopen. Dat is ongeveer een kwartier lopen vanuit t bedrijf.
Bij je avondeten krijg je altijd gratis een glas water, maar aangezien ik nooit weet of dit uit de kraan komt of uit n fles drink ik dit niet. Ik bestelde me een cola en een kleine pizza met kip, maïs en tomaat. Dev had een pizza met worst en Elina met paprika, kip en champignons. We hebben elkaars pizza uitgewisseld.
Na het eten heeft Elina de bel geluid. Je luidt de bel als je erg hebt genoten van je eten.
Daarna zijn we terug gelopen naar het kantoor waar de motor van Dev stond. Vanuit daar zijn Elina en Dev met de motor naar huis gegaan en moest ik nog 20 minuten naar t appartement lopen.
Thuis ben ik meteen op bed geploft aangezien ik nu best moe ben. Ik heb ook t gevoel dat t al bijna middernacht is terwijl dat nog 4 uur duurt.
Zomenteen maar eerder slapen dan gisteren. Gister kwam ik maar niet in slaap door de honden.