Al 2 weken in Kathmandu

Nepal, Kathmandu

Hallo!
Ik werd weer vroeg wakker van de honden en kon niet meer slapen. Ik heb toen maar wakker gelegen tot het 8 uur was. Ik ging uit bed om mijn ontbijt te maken en zag dat t brood beschimmeld was. Dan maar droge rijst in de ochtend. Moest íets eten.
Bij t kantoor aangekomen was er niemand. Ik had de sleutel gister achtergelaten en die had Elina opgeruimd dus ik wist niet waar die lag. Ik belde Elina op en na even zoeken had ik hem gevonden. Ik ben toen meteen aan de slag gegaan met mijn taak. Pas om 12 uur kwam Chitra dus ik was blij dat er een reservesleutel aanwezig is.
's Middags ben ik een rondje gaan lopen en ben ik weer naar het bakkerijtje gegaan. Daar heb ik een croissant en een kaneelrol / gebakje aka croissant gekocht. Ook ben ik even bij de supermarkt daar tegenover naar binnen gelopen en ik zag al dat ze mega veel snoep en koek hadden. Dus ik kocht een rol OREO's voor 50 cent. Die kan ik lekker na het avondeten oppeuzelen.
Vandaag ging ik later weg op kantoor aangezien Chitra me nog even wilde uitleggen wat ik morgen kan doen.
Onderweg naar huis bedacht ik me dat ik hier al 2 weken ben. En nu weet ik een ding heel heel heel zeker.. Nepalesen vinden me spuuglelijk. Want overal waar je kijkt op straat zie je iemand een kwakje spuug deponeren op de stoep op de straat etc. En t geluid van t spuug opgorgelen vind ik ook erg smakelijk...Nee.
Ik ben meteen doorgelopen naar de BigMart (de supermarkt bij mij in de buurt) want die supermarkt waar ik tussen de middag was geweest had geen groenten. Toen ik namelijk daar vroeg naar vegetables bracht die winkelmedewerker me naar Redbull. Ik weet niet of ik t heel verkeerd uitspreek maar in mijn ogen klinkt vegetables heel anders dan Redbull.
Bij de Bigmart heb ik dus weer brood, groenten en fruit gehaald.
Nu ben ik thuis en ben ik erg moe. Ik zal maar eens gaan opstaan om eten te gaan koken (19 uur bijna)