Verassende lunch...

Nepal, Thamel

Vanmorgen was ik erg moe toen ik wakker werd. Ik heb me toen eerst klaargemaakt en gegeten en de overige tijd ben ik weer in mijn bed gekropen om nog even mijn ogen dicht gelegen. Toen ik mijn boterhammen ging smeren zag ik hoe men matrassen maakten achter op "de binnenplaats" (zie foto) Vandaag was het best wel warm dus een t-shirt met een dun vestje was al goed genoeg.
Vandaag op het werk heb ik weer e-mailadressen gezocht, maar ik mocht vandaag ook invulpagina's aanmaken voor de website.
's Middags kwamen Shicir en Dev met lunch. 3x raden wat ze hadden gekocht.... Momo's natuurlijk! ik wilde vandaag noedels eten, maar de waterkoker is kapot. Balen! Dus we hebben momo's gegeten en ik had ook een droge pannenkoek met witte bonen en vlees. Dat was erg lekker ondanks dat het pittig was.
Vandaag was er een horsefestival in de stad en er was ook veel muziek. Helaas heb ik daar niks van kunnen zien aangezien ik moest werken.
Na het werk ging Elina weer met Shicir op de scooter naar haar huis, omdat ze vandaag weer een eetfeest had. Ik ben toen alleen naar huis gelopen. Aangezien ik nog steeds heel moe was heb ik eerst even op mn bed gelegen tot ik echt dacht dat ik toch wel moest gaan opstaan om eten te koken. Vandaag at ik wortel, ui, pasta en kipworst. Na het eten ben ik mijn social media gaan checken en schrijf ik nu deze blog.
Zoals jullie zien vandaag weer niet een lange blog. De dagen zijn vrijwel hetzelfde en ik verdwaal nu niet meer haha.
Zomenteen ga ik een douche nemen en dan ga ik vandaag weer vroeg slapen zodat ik morgen meer energie heb dan dat ik vandaag had.

Lieve Marjolein, het misstaat je niet: wereldreiziger! En we zien je blij op de gemaakte foto's. Ik hoorde eerst en zag daarna je vader bezig in de voortuin zojuist, het is hier nu ook echt lente. Vaak geniet je achteraf van alles wat je hebt meegemaakt en gezien en wanneer je er midden inzit lijkt het allemaal vanzelfsprekend. Ik wens je hele mooi momenten want dat is natuurlijk rijkdom herinneringen scheppen en jezelf overwinnen. Toen ik je leeftijd had(en dat is heeeeeel lang geleden haha) ging ik voor het eerst alleen drie weken naar Boekarest en zou daar mijn zus treffen die voor een schoolproject in de hoofdstad was. Alles was anders dan thuis en ik gewend was, vrijwel meteen besefte ik hoe goed ik had en hoeveel er van me gehouden werd daar in dat kikkerland. Tegelijkertijd was ik nieuwsgierig naar de verschillen. Achteraf gezien heeft dat kleine reisje mij toen veel geleerd over mezelf maar ook over hoe gewend en verwonderd je kan geraken zonder dat je het anderszijn begrijpt. Dat het gewoon goed zo is. Nou Marjolein ik wens je een energieke week..want zo ik lees is dat welkom. Lieve groet, Marjon