Alweer migraine?

Nepal, Thamel

Vanochtend weer geen brood. Dan maar droge rijst. Op kantoor heb ik hetzelfde gedaan als gisteren. Elina was er vandaag niet die zei gister dat ze rond 13 uur zou komen omdat ze vandaag voor haar derde keer op moest voor haar motorexamen. Drie maal is scheepsrecht dus Elina is dit keer wel geslaagd! Na haar examen heeft ze dit gevierd met haar vriend en kwam ze dus niet meer werken. Ik ben tussen de middag een sandwich met frieten gaan eten in t restaurant verderop in de straat waar we vaker komen. Wat was t fijn om even een momentje voor mezelf te hebben in de stralende zon. Na de lunch wilde ik betalen maar ik moest nogal lang wachten op de rekening. Na eindelijk betaald te hebben (cola en sandwich was ongeveer 4 euro totaal) ging ik terug naar het kantoor toen chitra weer weg was kreeg ik weer een migraine aanval. Ik heb toen mn computer uitgezet en half liggen slapen op mn bureau om te hopen dat mijn zicht snel weer beter werd. Na 45 minuten kon ik weer redelijk normaal kijken, maar ik had wel een beetje hoofdpijn. Aangezien het half 3 was en ik laatst me al ziek had gemeld wilde ik deze paar uur nog uitzitten. Deze uren waren wat minder productief maargoed. Om 17 uur was chitra nog niet terug dus heb ik alles afgesloten en ben ik naar huis gelopen. Onderweg kwam ik weer langs een kind van 6 jaar ofzo die me telkens om 1 dollar vraagt als ik hm tegen kom. Natuurlijk geef ik niks aan hem maar hij loopt wel altijd nog een stuk mee in de hoop iets te krijgen. Vandaag liep hij niet mee, hoera! Denk dat hij nu weet dat er niks te halen valt bij mij.
Aangezien ik me nog niet helemaal top voelde ben ik ook vandaag niet doorgelopen naar de supermarkt. Morgen moet ik dus echt gaan. Thuis heb ik eten gekookt (rijst, kip, courgette, ui, masala kruiden) en daarna heb ik 1.5 uur met mama gebeld. Ondertussen ook nog met Tara gebeld want die belde me weer.
Daarnet was ik bijna vergeten een blog te typen...
Nu ga ik lekker genieten van t weekend!! Yeah eindelijk weer, ondanks de week best snel ging.