Almost Weekend!

Nepal, Evergreen Tours, Kathmandu

Vanmorgen weer vroeg op. Mijn laatste 2 boterhammen van de zak.
Vandaag was het best warm buiten. De laatste tijd heb ik het ook niet meer koud op kantoor. Dus alleen een dun vestje met daaronder een t-shirt.
Vandaag was er niet veel te doen. Ik moest sommige mensen een mail sturen met de vraag of we hun Youtubefilmpje die ze hebben gemaakt van de Global Exploration reis, mogen gebruiken voor marketingdoeleinden. Als dat mag gaan we stukjes knippen uit video's en maken we daar een nieuwe video van.
Verder heb ik Elina nog even geholpen met het klaarmaken van alle informatie die ze morgen nodig heeft voor bij het vliegveld. Ze moet morgen weer iemand ophalen op het vliegveld, maar ze baalt een beetje dat het op zaterdag is. Maar van de andere kant vind ze het ook niet zo erg aangezien ze de afgelopen weken toch wat dagen heeft geskipped.
Tussen de middag kwam Shicir weer met zijn lunchpakketje en hebben Elina en ik daarna pizza besteld. Deze pizza viel nogal tegen.
Ik heb daarna nog gezocht naar e-mailadressen en ik heb nog wat informatie gezocht over het maken van een marketingfilmpje.
Om 17 uur ben ik door Shicir thuis afgezet en heb ik daar eten gekookt. Worst, wortel, rijst.
Morgen moet ik weer even wat geld bij pinnen zodat ik zeker weet dat ik mijn boodschappen voor komende week kan inslaan. Ik ga dan ook gewoon even een rondje wandelen, misschien ga ik naar het park. Allemaal afhankelijk van hoe het weer zal zijn. Verder moet ik even mijn kamer een beetje opruimen en mijn was wassen.