Dag op kantoor

Nepal, Kathmandu

Hallo!!
Vandaag werd ik eerder wakker dan normaal, maar dat kwam omdat ik mijn wekker nu eerder had gezet. Zo kon ik nog even in bed wakker worden voordat ik me moest klaarmaken. Deze ochtend heb ik dan wel netjes de afwas gedaan haha.
Op mijn werk aangekomen heb ik meteen even een opzetje gemaakt van een vragenlijst die we kunnen gebruiken om erachter te komen wat men niet zo prettig vind aan de website. Daarna heb ik meegekeken met het boekingssysteem. Dit systeem heeft zoveel formules die ingevoerd moeten worden dat ik het wel handig vind dat er een gebruiksaanwijzing bij zit. Terwijl ik meekeek met t boekingssysteem werd ik gebeld door mn moeder. Ik heb even met haar gesproken en daarna heeft ze nog gebeld met Chitra. Elina had zich verslapen dus die kwam tegen het middaguur. Ik ben met Elina nog naar de bank gegaan. We moesten geld ophalen van het bedrijf volgens mij.. ik snapte t niet zo goed. Bij de bank was het heel druk en dus stonden er lange rijen. Ik heb nog nooit zoveel mensen bij de bank gezien. Na even gewacht te hebben konden we met het geld weer naar buiten. Binnen was het heel donker dus toen we weer buiten kwamen was de zon fel voor onze ogen. Op kantoor heb ik nog gekeken naar websites die een redelijk goede websitedesign hebben, want chitra wil graag een voorbeeld hebben. De computer is vandaag 5x uitgevallen en hij is erg traag dus dat vind ik best vervelend. 's Middags ging Chitra naar een feest en heeft Elina noedels gehaald hier in de buurt. Ze had het hele zakje masala erover gegooid dus dat was best pittig. Daarna kwam haar schoolvriend nog met MoMo's (dumplings) en nog meer noedels. Ook belde Tara. Tara is een man die in 2009 naar Nederland kwam met Global Exploration. We waren toen gastgezin voor hem. Hij woont vlakbij Pokhara. Leuk om hem snel even te horen aan de telefoon, maar hij kan niet goed Engels en op t moment dat hij belde was hij midden in het drukke verkeer waardoor hij me amper verstond. Om 17 uur ging ik met Elina naar de supermarkt. Ik moest weer water hebben en dan zou ik mijn boodschappen niet naar boven krijgen dus had ik gevraagd of ze me dan zou kunnen helpen. Na de boodschappen ging zij met haar zus en mijn water op de scooter naar mijn appartement terwijl ik ging lopen. Boven hebben we alles neergezet en zijn ze weer gegaan. Ik heb toen meteen gezocht naar mijn 2de telefoon (telefoon die ik gebruik om nepalesen te bellen). Ik vond hem uiteindelijk in mijn tas bij de kleren van Elina die hier nog steeds liggen. Nu is het bijna tijd om eten te koken terwijl ik geen honger heb. Misschien dat ik me een beetje rijst maak en dat eet met tomaatjes.
Vanaf morgen gaat Chitra naar Pokhara tm waarschijnlijk maandag. Zaterdag hoef ik niet te werken en zondag is Holi. Morgen ga ik waarschijnlijk naar Elina toe en daar blijf ik denk ik t/m zondag.