Voor niks naar de bank en het postkantoor

Nepal, Thamel

Ik zal nu even snel een blog type. Excuseer als er mega veel typfouten in zitten. Ik wil namelijk nu gaan slapen omdat ik me nu niet helemaal top voel. Aangexien ik morgen waarschijnlijk ook pas laat thuis ben zou ik misschien 2 blogs missen waardoor t kan zijn dat ij dan vandaag zou vergeten wat ik natuurlijk niet wil.
Vanochtend hoorde ij geschreeuw buiten. Er stonden mensen op straat maar ik kon niet zien wat er aan de hand was. Waarschijnlijk had een hond een kip gebeten omdat ik later een bebloede kip en hond zag. Dat gaf me ff een dejavu naar t moment dat er voor mijn studentenhuis ook een keet een vrouw gewond raakte aan haar hand toen twee honden in gevecht raakten.
Onderweg naar kantoor kwam ik Shicir en Elina tegen. Elina is van de scooter gestapt en is met mij mee verder gelopen naar kantoor. Op kantoor mocht ik vandaag weer werken aan de website en verder heb ik mijn enquete voor een groot deel gemaakt wat onderdeel is van mijn stageopdracht. Daar ga ik morgen mee verder.
Ik ben met Elina naar de bank geweest maar zij konden ons niet helpen omdat we paspoortgegevens nodig hadden van de personen waar we geld naar wilde overmaken ofzo. Daarna gingen we naar het postkantoor want er moesten 2 brochures worden opgestuurd. 1 naar de USA en 1 naar Canada. Maar het postkantoor verzond alleen pakketten dus zijn we terug naar kantoor gelopen. Toen Elina de paspoortgegevens had is ze nogmaals terug gegaan naar de bank.
's Middags ben ik met Elina noedels gaan kopen en hebben we die op kantoor gegeten. De waterkoker is weer gemaakt! Shicir kwam ook langs voor lunch. The Momoman. Ik ga jullie de komende 4 maanden niet meer vertellen wat we eten als Shicir komt lunchen want die jongen eet niks anders tussen de lunch. Ik hoefde vandaag niet ik zat trouwens al vol na noedels.
Elina ging vandaag weer iemand ophalen op t vliegveld. Daar had ze ook erg veel zin in... ze wilde namelijk ook erg graag nog eens zo lang staan en wachten.
Ik heb om 17.15 de lichten uitgedaan in onze kamer en de deur afgesloten. Chitra bleef nog even werken, hij werkt meestal tot 18 uur.
Na het werk ben ik dus alleen naar t appartement gelopen daar was t vandaag echt perfect weer voor. T was vandaag nogal bewolkt en er was voorspelt dat t zou gaan regenen, maar dat is nog niet gebeurd.
Toen ik net in mijn appartement was hoorde ik geramnel aan mn deur binnen 5 seconden stond er een man en jongetje in mijn kamer. Oke fijn, ik zag er namelijk helemaal doodop uit. Ze moesten op het balkon zijn. Ik dacht eerst dat hij zei dat er een slipper op mn balkon lag haha. Maar ze moesten een of andere kabel aansluiten. Ik heb toen even de afwas gedaan. Ik had het jongetje een schaaltje chips aangeboden ( chips die ik echt niet lekker vind) maar dat hoefde hij niet. Ik had die man nog even hulp geboden. Ik moest die kabel namelijk naar hem toe gooien vanuit t raam naar edn raam 0.5 meter verderop. Hij gaf me een compliment dat ik goed kon gooien. Nou dat mag ook wel na zoveel jaren op volleybal te hebben gezeten wat ik overigens wel mis.
Nadat ze weg waren ben ik even op bed gaan liggen omdat ik me niet bepaald lekker voelde een beetje misselijk gevoel. Ik heb een uurtje met mn ogen dicht gelegen en ben toen gaan eten koken dat was al vrij laat.
Na het eten nog even met papa en mijn zus gebeld en nu lig ik al met mn pyjama aan in bed. Toen ik deze blog begon voelde ik me niet zo lekker maar nu gaat het wel weer. Toch ga ik nu stoppen met de blog en ga ik zo lekker slapen. Morgen kan het zijn dat er geen blog online komt omdat ik namelijk een Nepalese verjaardag heb van Elina!๐Ÿ’ƒ

Leuk geschreven taal vouten๐Ÿค“๐Ÿค“๐Ÿค“vielen reuze mee Amuseer je op de verjaardag ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰ ๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹