Pyjamadag

Nepal, Kathmandu

Hallo!
Hier waarschijnlijk een saaie korte blog...
Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 10 uur en toen lekkere ontbijt op bed. Namelijk croissantjes! Dit keer geen fruitig ontbijt want ze hadden bij de supermarkt geen normaal formaat appelen. De rest van de dag heb ik in bed wat afleveringen terug gekeken. Totdat maar eens dacht om mijn kleren te gaan wassen. Helaas kon ik vandaag geen kleren wassen want er komt geen water uit de kraan in de badkamer. Ik vind het een beetje vies om mijn kleren te wassen in de wasbak bij de keuken, waar wel water is, want daar doe ik ook de afwas. Dan maar vandaag niet wassen. Wel heb ik toen even de afwas van gister en vanmorgen gedaan.
Vandaag heb ik vroeg eten gekookt want ik wilde dat lekker opeten op mijn balkon en na het eten nog even bellen met iemand zonder dat ik lastig gevallen zou worden door muggen, die komen als de zon onder is.
Vandaag weer mijn favoriete maaltijd gemaakt. Morgen eet ik weer wat anders want de worsten zijn op, maar de courgette moet wel deze week op anders gaat die schimmelen als ik naar Pokhara ben.
Ik heb na het eten nog met mijn klasgenoot in Spanje gebeld totdat de hond van de buren zo hard ging blaffen dat ik haar buiten niet meer verstond. Binnen werd de verbinding heel slecht. Daarna heb ik nog even wat puzzeltjes gemaakt en nu ga ik een appeltje etenn die zo groot is als een paprika.
Fijne avond!

Ha je papa en mama zijn nu ik je dit berichtje stuur Op weg naar huis We hebben een hele gezellige avond gehad 😂☕️🍰🍷