Een derde dag vrij?

Nepal, Kathmandu

Halli allemaal!
Even een korte update. Vanmorgen toen ik uit bed stapte kreeg ik weer een migraine-aanval. Dan wordt mijn zichtveld minder en lijkt t alsof er sneeuw op tv is. Het enige dat ik dan kan doen is slapen en hopen dat ik daarbij de hele heftige hoofdpijn kan vermijden. Dat is dus ook wat ik heb gedaan. Ik heb Chitra laten weten dat ik niet kwam en mam appte me vanmorgen toen ze al wakker was. Daarna ben ik gaan slapen. 's Middags ben ik wakker geworden en toen heb ik nog even gebeld met papa. Op dat moment voelde ik me misselijk en ben daarom daarna weer gaan slapen. Rond 16 uur werd ik weer wakker en toen voelde ik me al stukken beter. Ik had tegen papa gezegd dat ik liever niet thuis wilde eten vanavond aangezien de kip een beetje mn keel uit komt. Ze hebben namelijk geen vlees van koeien/rund , omdat die heilig zijn. Maar omdat ik me niet optimaal voelde en t vroeg donker is hier heb ik besloten toch maar weer kip te eten. Morgen na stage ga ik denk ik een restaurantje zoeken.
Nu ben ik nogal moe maar het gaat erg goed met me. Ik hoop morgen weer naar stage te kunnen.
Geniet van het Nederlandse zonnetje 😙😜liefs!

Gelukkig dat je op geknapt bent 👍👍👍

Jose vraets 2017-03-13 16:38:28

'Een populair vleesgerecht is sekuwa, gegrilde kip. Het eten van vlees van de koe is in dit hindoekoninkrijk taboe. Soms neemt men als tussendoortje een hartige snack, zoals samosa, nimki of chiura. Bijzonder lekker is sikarni, een zoet nagerecht van dikke yoghurt, gemaakt van buffelmelk met kaneel, zwarte peper en bovenop gedroogd fruit.'

Jan 2017-03-13 16:45:26

'Bekende Tibetaanse gerechten zijn thukpa, een dikke soep van verschillende soorten vlees, noedels en groente; momo’s, gestoomd deeg gevuld met vlees, een soort ravioli; kothe, de gefrituurde variant 'van de momo, en gyakok, de Tibetaanse versie van onze fondue.' Uittreksel van: 'Nepal.' iBooks.