Creabea

Nepal, Kathmandu

Hallo weekend!
Ik werd vanmorgen wakker van de zon, maar bleef nog even met mijn ogen dicht in bed liggen. Zo tijd om even de boel op te ruimen. Ik keek op mijn telefoon wat de weersverwachting van vandaag was. Het zou gaan regenen, maar buiten zag het er zonnig uit. Snel even de was wassen dan, dan is ie misschien droog als het begint te regenen. Dus voor dat ik een ontbijt nam, nam ik een douche en waste ik mijn berg kleren. Wat ben ik blij dat ik laatst wasknijpers heb gehaald want nu kan ik gewoon mijn hele lading in 1x wassen en er is gewoon voldoende ruimte op het balkon. Ik liet de deur van het balkon openstaan voor frisse lucht (voor hoever ze dat in deze stoffige stad hebben) en dan kon ik meteen in de gaten houden of het regent of niet. Ik nam mijn ontbijt en maakte meteen een plekje aan de tafel waar ik vandaag dan lekker kon gaan zitten met mijn laptop. Ik wilde vandaag weer wat doen aan mijn stageverslag. Nou vragen jullie misschien wel af wat ik dan elke keer doe. Nou mijn opdracht gaat over het optimaliseren van de marketingkanalen, zowel online als offline. Vandaag was ik in creatieve bui om een nieuw design voor een brochure te maken. Ik kreeg laatst namelijk de opdracht om naar hotels en restaurants te gaan om ons te promoten, maar ik had daar een beetje een dubbel gevoel bij. Het is goed dat we ons eigen promoten, maar waarom met een brochure die bomvol staat met tekst? Dan doe ik eigenlijk moeite voor niks, want mensen gaan het toch niet lezen.
Dus vandaag hard gewerkt aan een design en hij is af! Ik vind hem echt heel mooi en overzichtelijk geworden en ben benieuwd wat Chitra er van vind.
Ik heb nog gebeld met papa en mama.
Als avondeten heb ik worst, wortel en aardappel klaargemaakt. Na het eten gewoon gerelaxt, wat ook belangrijk is. Ik voelde me opeens niet zo heel lekker en besloot alles af te sluiten en te gaan slapen. Ik had de balkondeur een beetje te lang open laten staan dus de muggen waren naar binnen gekomen. Gezoem rond mijn oren en muggenbulten die erg jeukten.. zo kon ik niet gaan slapen. Dus ik besloot uit bed te gaan om mijn Deet te sprayen, maar ik kon mijn Deet niet vinden. Ik probeerde contact te krijgen met mijn ouders maar die namen niet op, uiteindelijk belde ze me terug. "uhm.. mam, ben je misschien de Deet tegen gekomen toen je de koffers uitpakte?" "Ja, zelfs 3 flesjes!" "Oh daar is mijn Deet dus!". Tja dat was eigenlijk niet zo fijn. Uiteindelijk heb ik mezelf maar zo goed mogelijk proberen in te pakken in de dekens en maar te hopen dat ik zo min mogelijk muggenbeten kreeg, want muggen zijn de gevaarlijkste beesten op aarde.
Omdat ik me niet zo lekker voelde en besloot te gaan slapen ben ik vergeten gister een blog te typen, vandaar dat het nu online komt.

Probeer het eens met de ventilator op je gericht Mijn ervaring is dat ze niet van de wind houden

Jose v 2017-06-18 11:08:30

hallo Jose ik had de ventilator al op mosquitostand gezet ;) maar bedankt voor de tip!