Weggaan zonder te betalen

Nepal, Kathmandu

Hallo!
Vandaag een lekker ontbijtje met mijn meergranenbrood. Alweer moest ik lopend naar kantoor. Het kan nog wel even duren voordat Elina weer terug komt. Gisteravond had ik trouwens nog een evenement aangemaakt. Ik wil graag mijn periode hier in Nepal een beetje feestelijk afsluiten met wat vrienden. Dus ik heb ze uitgenodigd om aanstaande vrijdag langs te komen. Mijn grote pan hebben ze gestolen dus we kunnen geen grote maaltijden meer maken dus mijn idee was dat iedereen wat eten en drinken meeneemt. Als er veel vrienden komen dan denk ik dat we ergens anders een feestje bouwen aangezien ik niet alleen in mijn appartementencomplex woon.
Op kantoor heb ik weer gewerkt aan mijn stageverslag. Chitra, Anusha en Droupadi (zijn vrouw) gingen boodschappen doen voor de EcoLodge. Gyan kwam langs op kantoor en heeft me weer lastig gevallen met filmpjes.
's middags toen Anusha en Chitra weer terug waren ben ik met Anusha gaan lunchen. We gingen weer naar hetzelfde restaurant als gisteren. Ik bestelde een cola met loempia's en Anusha een lassi met een worstje en 5 aardappelstukjes. De loempia had echt heel dik deeg dus dat was wat minder. Na ons eten liep ik bijna naar buiten zonder te betalen. Het is dat Anusha zei heey waar ga je naar toe? je moet nog betalen... ohja! Dit keer betaalde ik onze lunch aangezien Anusha gister bijna alles had betaald.
Van daar uit gingen we nog een rondje marketing lopen. We moesten nog naar het Gaia restaurant en Chikusa. We konden het Gaia restaurant niet vinden. Anusha werd bescheten door een vogel op haar arm. Na veel vragen aan mensen en omdat ik wel een beetje wist waar het was hadden we het uiteindelijk gevonden. Chikusa ligt daar vlakbij en dat hadden we dus echt snel gevonden. Van daar uit zijn we nog naar de Himalayan Java bij de Fire and Ice pizzeria gegaan. We hadden niet veel brochures meer en nu we terug waren op kantoor bleek dat dat ook de allerlaatste in kantoor waren. Nu maar hopen dat deze marketingactie iets zal opleveren. Oh bijna vergeten, we waren ook naar de Himalayan Bank gegaan en hebben aan diverse managers en zelfs de directeur een brochure overhandigd.
Terug op kantoor was ik moe maar heb ik na een korte pauze toch besloten om naar huis te lopen. Het werd donker en anders zou ik een taxi moeten nemen.
In mijn appartement ben ik even bijgekomen van t lopen, heb ik blogs zitten typen en heb ik een douche genomen. Na de douche heb ik nog naar huis gebeld maar de verbinding verbrak toen zij buiten gingen eten. Dan ga ik maar slapen.

Aftellen Marjolein, geniet van je voorbereiding van je afscheidsfeest, maak er vooral een mooi feest van!