Weer aan de slag

Nepal, Kathmandu

Vanmorgen werd ik al vroeg wakker. De honden waren buiten aan t blaffen en t leek niet op te houden. Ik was nog super moe dus had nog geen zin om op te staan. Ik deed mn ogen weer dicht en volgens mij ben ik toen meteen in slaap gevallen haha. Heerlijk onder een fris dekbed. Gister lag ik ziek op bed toen ze mijn kamer wilde schoonmaken dus toen hebben ze snel mijn bed weer opgemaakt en verder de kamer gepoetst. Om 8.15 ging mijn wekker. Ik was vandaag erg snel. Ik had ook weer zin om naar stage te gaan na een dag ziek thuis te zijn geweest. Ik heb nog even 2 puzzeltjes gemaakt voordat ik ging. Onderweg naar mijn stage kwam ik erachter waarom ik zo snel klaar was vandaag. Ik was vergeten mij in te smeren met zonnebrand. Deet hoef nu nog niet want de mosquitos zijn er nog niet. Oei dat was niet zo slim van mij op zo'n zonnige dag. Dan maar hele dag werken op kantoor en de zon zoveel mogelijk skippen. Op kantoor aangekomen was er nog niemand. Gelukkig had ik de sleutel nog. Na 2 minuten kwam Chitra. Ik had mijn tas eerst neergezet voordat ik de post wilde oprapen maar toen Chitra kwam, raapte hij zelf de post op. Die zal ook wel gedacht hebben waarom raap je de post niet op als je de deur opent? Haha. Op kantoor heb ik eerst wat mails verstuurd. Daarna ben ik weer op zoek gegaan naar franse touroperators. Chitra ging lunchen en toen belde Tara weer, dat is een Nepalees die in 2009 in ons gastgezin was. Ik heb daarna weer wat mails verstuurd en toen Chitra terug was ben ik met Elina eerst naar de ATM gegaan en daarna zijn we in de straat van t kantoor gaan lunchen. Ik had een sandwich met frietjes. Zij had soep met momo's erin. Tijdens de lunch belde Chitra waar we uithingen. Elina had net haar eten gekregen en zei dat we over 5 minuten weer op kantoor waren. Ik zei tegen haar eet nou gewoon rustig want is niet goed voor je als je snel alles naar binnen werkt. Na 10 minuten stonden we weer in het kantoor. Chitra zijn vriend en tevens ook zijn businesspartner was er. Die man was heel aardig en vertelde me dat hij zojuist terug was van vakantiebeurs of dergelijke ITB Berlin ofzo. Schijnt een van de grootste beursen te zijn van de wereld. Weet ik dat ook weer. Het is 17 km van de ene tot de andere kant en je kan met shuttlebus worden vervoert van a naar b.
Ik moest het programma van de xploregroep in een goed overzicht zetten in excel, maar op een of andere manier snapte ik niks van die excel. Ik vertelde hem dat ik thuis dat zou doen op mijn laptop.
Na werktijd ben ik naar de Fire and Ice gegaan. Ja.. weer pizza.. Even iets anders dan kip! Ik heb niet alles opgegeten. Daarna ben ik snel naar huis gelopen omdat het donker werd. Thuis heb ik geskyped met mijn klasgenoot die momenteel haar stage in Malaga doet. Toen de verbinding niet zo goed was ben ik maar begonnen aan mijn huiswerk. Mijn laptop is zojuist leeg gegaan dus ik heb gelukkig van te voren het nog gestuurd naar de mail van het bedrijf maar ik was nog niet helemaal klaar. Ik heb nu uitgevogeld hoe ik het nu het beste in excel kan typen en het blijkt gewoon hetzelfde te zijn als de laptop op het werk... Dan ga ik morgen maar op het werk verder.
Nu de blog maar beeindigen en nog even relaxen voordat ik mijn ogen weer dicht ga doen. Slaap lekker alvast!

He marjolein goed te horen dat je er weer zin in hebt. Excel is een reken programma met enige text verwerker mogelijkheden. Als je problemen hiermee hebt kun onder ? kijken of mij ff mailen😉. Begin je al te wennen.