Dagje sightseeing

Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een best goede nacht, ik heb heerlijk gelegen, alleen wel veel wakker geweest, zijn Marc en ik om half 8 naar de supermarkt gegaan om ontbijt te halen.
Meteen ook andere dingen gehaald om mee te nemen terug naar huis.
De kids inclusief Jeff lagen nog heerlijk te slapen, dus toen we weer richting ons huisje voor 1 nacht gingen heb ik ze maar wakker gebeld 😉.
Even heerlijk ontbeten, met crumpets, croissants, en yoghurt, hebben we met zijn alle even snel opgeruimd, en om 10.15 zijn we weer op weg. Oja Tess ik zagen nog een eekhoorntje in de tuin tijdens het afwassen.
We hebben besloten om naar stratford te rijden, daar de auto neer te zetten en vanaf daar nog een keer naar The copperbox te lopen en in het licht nog even rond te kijken.

We hebben het echt super leuk gehad, zijn het olympisch dorp in gegaan, Jeff, Marc en Jamie zijn het hele Westham stadion rond gelopen terwijl Tess en ik bij de orbit (uitkijktoren en glijbaan) aan het kijken waren.
We waren het er over eens dat we de glijbaan niet wilde doen, te eng…..

De jongens waren al snel terug en toen zijn we door gelopen, langs The copperbox en het Velodrome, het zwemstadion, de hockeyvelden, de bmx baan, eigenl8jk een hele boel, en ook nog de Olympische ringen.
Dit was echt leuk, de kids zijn er ook nog opgeklommen.

Tess en ik hadden het eerder gehad, en zijn nog naar the Westfield mall gelopen. Niet heel veel gezien, eigenlijk alleen de primark.
Deze was warm, druk en heel vol.
Tess heeft wel haar laatste Engelse ponden uitgegeven aan een lekkere knuffeltrui.

Daarna hebben we nog even lekker gegeten bij The 5 Guys, en ten was het echt tijd om richting supermarkt en boot te gaan.
We hadden onze tijd nog gecheckt, en alles ging goed.
Dus even snel de supermarkt nog in voor een. Meal deal en de laatste dingen mee naar Nederland….

En toen… toen gingen we in de auto zitten, en bleek er ineens ruim een uur file te zijn.
Dus zouden we niet op tijd bij de boot zijn.
En inderdaad we waren om kwart voor 6. In de boot, en konden er niet meer op.

Gelukkig stelde de dame bij het loket voor om de boot naar Calais te nemen…deze ging om 18.10, maar was vertraagd, dus daar konden we op mee.
Hij voer uiteindelijk om 7.02 weg, en zou er anderhalf uur over doen.

De boot was heel stil.
Even lekker buiten geweest toen we afvoeren en daarna lekker onze meal deal gegeten.
De tocht ging heel voorspoedig en om even voor half 9 reden we als tweede de boot af.

We moeten nu wel iets verder rijden, maar goed dat nemen we maar voor lief.
De navigatie geeft nu aan dat we om 01.09 thuis zullen zijn.

We gaan het zien.
De achterbank gaat lekker slapen, en ik hoop dat ik wakker kan blijven voor Marc.

We hebben echt 2 super leuke dagen gehad!

We zijn weer thuis, we waren om 1 uur bij de spaarnehal om Jeff bij zijn auto af te zetten, en toen hup door naar huis.