We zijn weer thuis

Nederland, Haarlem

Pfff wat was het licht in de tent vanmorgen zonder de doeken op de slaapkabine… ik was om 7 uur klaarwakker, de rest lag nog heerlijk te snurken.
Om 8 uur was Marc ook wakker en zijn we toch maar op gaan staan.
De kids hebben we nog even laten slapen, maar wij zijn wel begonnen met het inruimen en opruimen van de tent.
De auto erbij gehaald, en om half 9 waren de kids oom wakker.
Met zijn alle de auto ingeruimd, en om 9 uur zaten we aan het ontbijt, ik moest nog even douchen, en daarna hebben we de rest in gepakt, en om half 11 reden we van de camping af.

We vonden het eigenlijk allemaal wel heel jammer, en we hebben ook allemaal het idee dat we maar een weekje weg zijn geweest.

We zijn eerst naar Groenlo gereden voor het Leemputten pad, dit was een leuke wandeling van 3km, door het bos, langs weide, en over vlonders.
Bij het begin/eindpunt van deze wandeling zat een heel leuk tentje, met trampolines en een water/zandspeeltuin en eigenlijk nog veel meer, daar hebben we heerlijk een koppie thee en koffie gedronken en de kids nog even gespeeld, voor dat we weer verder gingen.

We twijfelde nog even of we nog naar Batavia stad zouden gaan of meteen naar huis, maar het werd het eerste.
Het was eigenlijk heel rustig, dus we konden over al waar we wilde zo naar binnen en rustig kijken 👀.

We hebben niet zo veel gekocht, maar wel nieuwe birckenstocks voor mij, en dat was wel nodig.
Om een uur of 4 reden we dan echt richting huis, met nog een tussenstop bij de 🍔 King, voor een vroege avond maaltijd, maar we hadden de lunch overgeslagen, dus hadden we allemaal eigenlijk best trek.
En dan konden we thuis uitpakken en opruimen, zonder dat we dan tussendoor nog weer moesten gaan eten.

Uiteindelijk waren we rond 6 uur thuis. Wat is dat dan altijd weer even vreemd, maar toch ook weer niet.
Het huis zag er goed uit, de planten zijn lekker gegroeid in de tuin, dus morgen wordt het tuinieren 😝.

Er was 1 minder leuk puntje… de nieuwe buren zijn 2 weken aan het slopen geweest, en wat ik zei voordat we weggingen… “Ik hoop niet dat jullie door de muur heen gaan”, is dus wel gebeurd… nou ja er door heen is een groot woord, maar er zit wel een hele bult in onze muur… dus dat is nog even een dingetje.
Hopelijk komt dagboek weer goed.

Het is nu toch alweer half 10 en Tess is net naar bed gegaan, die is helemaal Total löss.
Zelf gaan we ook niet heel laat, ik denk na de was die nu nog in de machine zit.

En dan nog lekker een hele week vrij, dus lekker relax!