Dag 4 Beekse Bergen

Nederland, Hilvarenbeek

Wat een leuke dag hebben we vandaag gehad!
Het begon vanmorgen helaas weer veel te vroeg, ik was om half 8 klaar wakker en moest naar de wc. Ik had toen bedacht om dan maar meteen mijn sportkleding aan te doen, en dan toch maar een rondje Victoriameer te gaan rennen.
Dus zo kwam het dat ik vanmorgen om 8 uur al aan het hardlopen was.
Heerlijk, het was wel pittig en ik merkte dat ik alweer even niet had hardgelopen, maar ik was toch ook wel weer een beetje trots op dat ik het gehaald had.
Na het hardlopen ook nog even een bodyworkout gedaan, en dat ik daar mee klaar was kwamen de kids een keer uit bed. Het was inmiddels al na 9 uur.
Ik ben lekker gaan douchen en daarna heb we heerlijk rustig ontbeten in de zon.
Ook daarna hebben we heerlijk rustig gedaan.
Even wat zitten lezen, en ook dat weer in het zonnetje.

Rond half 12 zijn we op weg naar het boerenbondmuseum gegaan.
Het was toch nog wel een stukje rijden, en onderweg moesten we ook nog even wat boodschapjes doen.
Al met al waren we even voor 1 uur in het museum, we hadden er niet echt hoge verwachtingen van, maar we zouden wel zien.
Nou al met al gingen we pas om even voor 5 weer weg.
Wat was het leuk, en kneuterig.

Terug op de camping nog even gezeten en ons opgefrist, het was de bedoeling om een pizza te halen op de camping, maar dat bleek alleen in het resort te kunnen, dus toen moesten we ineens nog bedenken wat we zouden eten.
Dit werd de burger king onderweg naar Cees en Mitch.

En wat hebben we een leuke avond gehad.
Heerlijk in de tuin gezeten van hun, erg mooie, nieuwe huis.

Om even voor half 12 waren we weer op de camping, dus meteen gaan poetsen en toen was het slaaptijd.