Artis met Dennis

Nederland, Haarlem

Na een heel klein beetje uitslapen vanmorgen, is marc met Jamie naar Hoofddorp gegaan, om slippers te kopen, en ik heb even snel wat boodschapjes gedaan, en daarna was het helaas toch weer strijktijd. ( zo zie je maar als ik thuis blijf heb ik geen vakantie 😉).
Daarna nog even lekker gezeten, en toen naar de bus, waar we Dennis ook zouden zien.
Dennis werd gebracht door zijn moeder en wij hebben bij de bushalte de rolstoel overgenomen.
Eigenlijk ging dat gelijk goed, de bus uit, de trein in en de trein weer uit, en daarna lekker gaan lopen naar Artis.
Onderweg za Jamie dat er 1 band van de rolstoel wel erg zacht was. Jawoord, dat hadden wij weer, een lekke band.
Nou ja toch maar doorgelopen naar Artis, en hopen op daar een andere huurrolstoel. Gelukkig hadden ze huur rolstoelen, en konden we Dennis zijn stoel daar veilig achter laten.
Een heerlijke middag gehad, bijna alles gezien, en natuurlijk het baby olifantje weer gezien.
We zouden ook, weer een avondwandeling doen, het thema bleek stadsnatuur te zijn, en dat we 3 uitlegjes hadden gehad, waren we het eigenlijk wel beu... dus toen nog even op ons eigen door de dierentuin gelopen, en om een uur of 7 hebben we de tram terug gepakt, want lopen was geen optie met die lekke band.
Dennis zijn moeder kwam ons ophalen bij de Zuidtangent halte, met een andere rolstoel, zodat Dennis toch fatsoenlijk naar huis kon.
Met zijn alle nog even lekker een patatje gegeten bij de FEBO, en nadat Dennis veilig thuis was, zijn wij ook naar huis gegaan, en nu net 21.00 zijn we weer thuis.
Het was weer een leuke dag.
Het weer was trouwens niet al te best, tenminste, we hebben regen gehad, en we hebben zo’n gehad... eigenlijk van alles wat.