Woensdag 17Aug

België, Virton

Gisteren avond nog heerlijk buiten gezeten, tot ongeveer 11 uur, we dachten dat het heel vochtig zou worden, maar dat ik vanmorgen om half 9 wakker schrok en naar de wc ging, bleek dat het helemaal niet zo vochtig was geworden.
Dus hop hop, ff lekker weer aan het sporten... Jamie ging ook even meedoen, hij met zijn basketbal.
Daarna even douchen en weer aan het ontbijt, het was wel lekker qua temperatuur, maar niet heel erg zonnig.
En dat bleef ook wel zo, wel warm genoeg om toch nog even een keer een was te gaan doen.
Dus alle was bij elkaar gezocht en hop, naar de wasmachine, hij was vrij, alleen ik had geen vier losse euro's. Bij de receptie even wisselen dan maar, helaas, dicht, gelukkig waren de buren er nog en konden die nog net wisselen.
Weer terug bij de tent, nog even bij de buurtjes gedag gezegd, want die gingen vandaag weer terug naar huis.
Toen ze weg waren, even de was op gehangen, en Marc even de lege flessen weggebracht, en daarna weer heerlijk relaxen. De kids waren naar het zwembad, en wilde graag dat wij ook zouden komen.
Dus toch maar even daarheen. In eerste instantie waren er nog geen ligstoelen, maar na even wachten waren ze wel vrij en hebben we heerlijk even bij het zwembad gelegen. Hoewel de zon niet heel veel scheen, er waren allemaal schapenwolkjes, heeft hij toch aardig zijn werk gedaan. En zijn we allemaal heerlijk gekleurd.
Bij de tent nog even een spelletje gedaan, voor het eerst deze vakantie met zijn vieren, en daarna voor de laatste keer de bbq aan.
Lekker relaxed gezeten en daarna is Jamie weer gaan spelen en Tess duurde even voordat ze haar bord leeg had, maar daarna kon ze nog even naar Tippy en Flora.
We hebben de afwas even gedaan en daarna Tess opgehaald, om te douchen.
Nu nog even een koppie thee met haar drinken en ff lekker knuffelen, en dan kan ze naar haar bedje.
Jamie is nog even hout aan het sprokkelen voor een kampvuurtje in de bbq.