Disney dagje 2

Frankrijk, Disneyland

Na weer een lekkere nacht vanmorgen om half 10 gaan ontbijten, en daarna even de supermarkt pakken voor broodjes en drinken.... maar wat een rot supermarkt was dat, ze hadden niks.... behalve M&M’s... ik ging afrekenen bij een automaat, en er ging iets niet helemaal goed, en had ik de M&M’s gratis!
We waren aardig melig geworden, dus hop in de auto naar de Super U, dan ook maar meteen het wasmiddel mee nemen.
We waren rond 12 uur in Disney, en ondanks de slechte voorspellingen van het weer hebben we een bijna droge dag gehad.
Er was 1 hele dikke harde bui, en die was precies op het moment dat Jamie, Mitch en ik met een fast pass in Indiana Jones gingen. Nog nooit een achtbaan in de regen gedaan, maar nu weet ik dat ik dat noooit meer wil, we waren in een heel korte tijd, helemaal doorweekt. Dus maar even binnen gaan schuilen en na ongeveer een half uurtje was het weer droog.
Lekker wezen eten bij The Five Guys en daarna weer het park in, om de eindshow te zien.
Weer heel mooi. Nu in bed en zo slapen, want morgen moeten we vroeg ontbijten, zodat Mitch op tijd op zijn werk is (wel hier in Frankrijk) en wij nog even kunnen rond kijken in vall d’europe. En daarna weer lekker naar huis!

Alweer het einde in zicht! Geniet nog even en alvast een goede terugreis gewenst.😗