Alweer laatste dag

Nederland, Haarlem

Vandaag is het alweer de laatste dag Milaan...de weersvoorspelling is niet heel best, maar goed we maken er wat van.
Bij het opstaan regende het dus we maken ons op voor een natte wandeling. Na het ontbijt is het droog en gaan we dus iets positiever naar het centrum.
Toen we eenmaal aan de wandel gingen bleek de wandeling niet twee en een half uur te zijn, maar 2,5km. Dus die ging een stuk sneller, ook viel het een beetje tegen. Wel nog wat mooie plekjes gezien.
Daarna maar op zoek naar de tweede Disney winkel in Milaan... Een heel ens lopen, maar was wel leuk, we kwamen in een heel ander deel terecht, maar geen Disneystore... Nog even goed gekeken en toen bleek het een store in store te zijn, en het niet veel voorstelde, dus die hele wandeling weer terug.
Weer op het Plaza du Duomo aangekomen zijn we een ijsje gaan eten, want ook dat moet natuurlijk als je in Italië bent. Nou het was ook wel een heel erg lekker ijsje!
Toen nog een tijdje wat heen en weer geslenterd en alles wat we nog een keer wilde zien nog langs gelopen.
Uit eindelijk nog even voor de Duomo op de trappen gaan zitten met een echt Italiaanse panini. En toen werd het rustig aan weer tijd om de auto op te gaan halen bij het hotel.
Dus nog 1x met tram 12. Bij het hotel even plassen en hup de auto in om hem wegte brengen. Dit was nog een half uurtje rijden. Uiteindelijk heeft dit ruim een uur geduurd, omdat we de auto moesten vol tanken.
We moesten op zoek naar een tankstation, en dit was nog een heel gedoe... De eerste was dicht, een verder deed het niet met de creditcard, en de volgende was er niet en de laatste werkte weer niet met de creditcard. Maar we moesten echt terug, want de auto moest voor 6 uur ingeleverd worden. Dus dan maar wat meer betalen, en het verhuurbedrijf de auto laten vol tanken. Gelukkig hadden we een mazzeltje, we hadden geen parkeerkosten betaald bij het hotel.
Vanaf het verhuurbedrijf werden we met een busje terug gebracht naar Malpensa.
Daar snel ingechecked en opzoek naar eten. Er bleek een Burger King achter de douane te zitten, dus even lekker een burgertje geten en relax gezeten, totdat het rijd was om te gaan boarden.
Een prima terug vlucht gehad, en om kwart over 10 weer op de vaste grond in Nederland.
Met de Zuidtangent weer naar huis en om half 12 lagen we na een super gaaf weekend in ons eigen bedje!