Dag 3

Verenigd Koninkrijk, England

9.00 uur op pad, op naar St. Paul’s. In de metro ging het even fout omdat we de verkeerde bestemming in ons hoofd hadden... St. James. Maar dat was snel weer opgelost, door uit te stappen even op de kaart te kijken en de volgende goede metro te nemen. Alleen gaan we nu eerst naar de Tower bridge en The Tower of London, en daarna naar St. Paul’s cathedral.

10.00 uur we zijn bij The Tower of London. We gaan er niet in om de crown jewels te bekijken, omdat het en erg prijzig en erg groot is en we niet alle tijd hebben. Dus we lopen er omheen en nemen wat foto’s. Dan hup naar Tower Bridge, deze ligt er naast 😜. We lopen een stukje erop en merken dat we er ook in kunnen.
11:00 uur in The Tower bridge. Heel gaaf, we kunnen naar boven. Een erg gaaf uitzicht, zowel over London als naar beneden, door een glazen vloer.
Ook hebben we de machine kamers bekeken.
Toen we daar weggingen, waten we er al achter dat St. Paul’s cathedral vandaag dicht was, dus zijn we gaan lopen naar een soort van restaurant/ kroeg/ bikersclub. Ik had dit gelezen in de Flair.

12.45 uur we zijn bij The Bike Shed!
Dit was erg leuk, wel heel druk, een leuke tent. We hebben hier even gelunched, voor we weer verder gingen lopen.

13.45 uur op naar The Copper Box Arena. Dit was een pittige wandeling, maar wel erg leuk. We kwamen door wijken en langs markten, die we anders nooit gezien zouden hebben.
Wat een super mooie parken gebben ze hier, groot en open en heel veel eekhoorntjes!
Na ruim een uur lopen komen we aan in het olympisch dorp, en bij het stadion waar Westham nu speelt. Nog een kwartiertje verder en dan zijn we bij The Copper Box Arena.

15.30 uur binnen in The Copper Box Areana, om een wedstrijd van de London Lions (basketball) te kijken, de kwart finale van de Britse beker. Het eerste kwart was leuk, het tweede kwart kreeg ik een ontzettende inkakker, en dacht ik dat ik in slaap zou vallen, maar daarna ging het wel weer en was het eigenlijk wel grappig!
Terug was nog even een dingetje, want de OV-ap van hier gaf aan dat er haast geen OV was daar maar uiteindelijk hadden we een metro station op nog geen 15 minuten lopen. Heel even gewacht en toen de metro in. Toen we daar in zaten zagen we dat we eigenlijk konden blijven zitten tot een station vlak bij ons hotel. Klein stukje lopen, nou dat moest nog wel lukken.
En inderdaad we waren er best snel.

18.50 uur weer in het hotel.
Na nog even gekeken te hebben wat we zouden gaan eten. Het wordt Libanees. Nu even opfrissen.
Tot nu toe hebben we vandaag alweer 15,9km gelopen.
En dat was echt geen straf, lekker in de zon!

20.15 uur we zijn weer op de kamer.
We hebben echt heerlijk gegeten. En na deze 3 dagen hebben we wel indekt dat de Britten houden van super snelle bediening en ook weer super snel weg... haha. Vandaag ook weer, binnen een uur binnen bestellen, eten en weer weg. Vandaag kregen we zelfs onze voorafjes te gelijk met de hoofd maaltijd 😜.

Nu lekker chillen en ons opmaken voor onze laatste dag