Toernooi Leer

Duitsland, Leer

Vandaag begint ons trip naar Leer.
Het toernooi waar het basketball seizoen mee wordt afgesloten.
Het zou tess haar laatste U12 toernooi worden, maar helaas heeft ze woensdag een ongelukje met de basket gehad, en heeft ze een twijg breukje in haar pols… dus ze mag helemaal niet mee doen 😢. Maar ze gaat natuurlijk wel mee om aan te moedigen!
Jamie gaat wel weer mee doen met het U18 team..
We zijn om 15.00 uur vertrokken, eerst halen we Livia op, en dan op weg…
Het zal zo’n 3 uur rijden zijn.
Onderweg komen we Kirsten tegen met Adesuwa, Anouk en Eline, en we rijden dan eigenlijk ook met elkaar op.
We besluiten om eerst maar even een Mac te pakken en dan door te gaan naar de slaaplocatie.

Na gezellig te hebben gegeten, gaan we naar de slaaplocatie, en het blijkt dat we dat als eerste zijn.
De meiden gaan meteen een bed indeling maken en hun bedden neerleggen.
Tess heeft ruimte gehouden voor Emma want die wilde graag naast haar liggen, en aan de andere kant voor Jannat, en daarnaast Livia en Adesuwa tegen over haar.
Zo ligt ze gezellig met al haar meiden in de buurt.

Wij besluiten dan naar onze airbnb te gaan, en zeggen dat we zo terug komen.

Ons verblijf is niet heel groot maar wel erg netjes en knus, dus wij komen de nachten wel door.
Ook ligt het op nog geen km van de slaaplocatie van Tess af, dus besluiten we lekker even te gaan lopen, want het is heerlijk weer.
Zodra we binnen komen op de slaaplocatie zien we aan Tess dat er iets aan de hand is.
Haar slaapmaatje Emma, moest ineens naast de Zandheks (Kiki) slapen, en Reina moest tussen Livia en Tess in.
Ook heeft de Zandheks niet gevraagd hoe het met Tess ging en wordt ze genegeerd.

We hebben op Tess ingepraat en ze gaat het proberen. Uiteindelijk is er nog veel meer veranderd waardoor ze eigenlijk helemaal geen zin meer heeft.
Wij besluiten om weg te gaan en te hopen dat het goed komt.

We gaan even lekker wandelen naar de Esso om onze TooGoodToGo op te halen.
En ondertussen Bas even om onze frustratie te uiten, en we hebben ook erg gelachen.
Tess heeft nog wel geappt, dat ze het niet trekt, maar uiteindelijk is het stil geworden, en gaat Bas morgen even met haar praten.

Wij zijn weer lekker terug gelopen en en zijn nu weer in ons “huisje”.
We gaan proberen te ontspannen, hoewel dat nog even niet lukt omdat Domi nu met Marc aan de telefoon hangt over Kiki…
Het wordt er niet echt leuker van, maar goed, we gaan er morgen een leuk weekend van maken.