Weer thuis

Nederland, Haarlem

Na weer een heerlijke nacht geslapen te hebben, waren we rond half 9 wakker. Het was somber buiten en ook fris.
Dat maakte de kids niet uit, en ze waren snel aangekleed en naar buiten kijken of er nog een kalfje geboren was. Maar nee het was rustig gebleven afgelopen nacht. Toen ze weer terug kwamen, hebben we ontbeten en na de afwas, hebben we alle spullen weer op-en ingeruimd, want het zit er alweer bijna op.... eerst nog echt boeren slagroomijs maken.
Dit was ook weer erg leuk gedaan, en ik heb er wat van geleerd... er moet een geklutste eidooier doorheen...
natuurlijk wilde de kids niet mee naar huis, maar we moesten echt. Ook wel een goed teken natuurlijk, want als ze naar huis hadden gewild hadden ze het niet zo naar hun zin gehad als nu.
Voordat we echt naar huis gingen, nog even langs een hunebed, in de buurt, want dat hoort natuurlijk bij Drenthe.
Daarna toch echt op weg naar huis. Op naar het betere weer.. en inderdaad in Drenthe was het 14 graden en miezerig en thuis was het bijna 20 met een flauw zonnetje.
Maar wat hebben we een ontzettend leuk en fijn weekend gehad, zeker voor herhaling vatbaar!