Zondag 14 Aug

België, Virton

Gisteren avond was het niet zo heel koud, en we hebben het tot ongeveer half 12 uitgehouden, en hebben toch ook weer enkele vallende sterren gezien.
De nacht was niet zo heel koud en slapen was dus ook goed te doen, alleen om een uur of 6 was er al weer herrie van de achter buren en de zijburen. Dus om ff over 8 uur stond ik alweer te sporten. Ik had totaal geen zin, maar goed toch weer gedaan.
Lekker ontbeten in de zon, en daarna was het alweer tijd om afscheid te nemen van Jasper. Tess was bij de kidsclub om te knutselen, en wilde geen gedag zeggen, maar wel zwaaien, dus dan maar zwaaien.
Jamie was lekker aan het lezen bij de tent, en wij zijn met Tess even snel boodschappen gaan doen, want de winkels gaan om 12 uur dicht.
Eenmaal weer terug op de camping zijn we de rest van de dag heerlijk op de camping gebleven. De kids lekker spelen en wij genieten van de zon.
Ook hebben we watergevecht gehad, zowel de kids onderling, als de kids met de ouders.... Was wel ff erg leuk en verkoelend.
Tess heeft vanmiddag nog even geslapen, ze was heel moe, maar wilde niet, dus ben ik samen met haar op ons bed gaan liggen en uiteindelijk is ze toch nog voor een uurtje in slaap gevallen.
Na het eten ging Tess nog even naar de minidisco, en daarna kwam ze terug met het buurmeisje.
Zij wilde een kumihimo armbandje maken, dus dat heb ik samen met haar gedaan, en ondertussen Tess haar nagels op nieuw gelakt. Marc was weer even bij de buurman, die aan het bissen was, gaan kijken en ik had afgesproken dat Tess op tijd naar bed zou gaan. Uiteindelijk was het toch weer 9 uur.
Nu gaan we nog even fikkie stoken in de bbq.
Als het goed is wordt het niet zo heel koud vanavond, dus das mooi meegenomen.