Onze 1e vakantie dag van de grote in Virton Belgie

België, Virton

Na een kort nachtje vanmorgen om 8.45 uur vertrokken voor 2 weken Virton België.
Bij Breukelen al de eerste stop om te inbijten bij de MC Donalds. Daarna bijna in 1x doorgereden, op een kleine plaspauze in Tellin na. We waren een uur te vroeg, dus eerst maar even in de buurt rond gereden. Daarna toch maar naar de camping gegaan en ondanks dat we te vroeg waren, mochten we de tent al in.
Toen kwam de teleurstelling, dit was totaal niet wat we van Vacansolei gewend zijn.... De tent was totaal niet schoon, erg veel stof en viezigheid op de grond, en de binnentent hing half los en als klap op de vuurpijl, een kleine koelkast, zonder klepje in het vriesvakje en een glasplaat die mist.
Marc was daar meteen wat van gaan zeggen bij de receptie, maar voelde zich niet heel serieus genomen, en heeft toen meteen contact gezocht met Vacansolei, deze belde snel terug en zou het met de camping gaan regelen.
Wij zijn boodschappen gaan doen, en dat we terug kwamen, stond er een "nieuwe" koelkast.
Met een klepje voor het vriesvak.
Ze waren alleen niet heel blij bij de receptie, maar je je wilt toch een goed werkende koelkast.
Daarna nog even heerlijk in de zon gezeten. Toen was het al snel tijd voor de eerste bbq van deze vakantie.
Na het eten even afwassen bij de tent en daarna even de camping verkennen.
Het is een erg kleine camping, maar zover we nu kunnen zien wel een leuke camping.
De kids hebben nog even heerlijk in de speeltuin gespeeld, en zijn zich nu aan het klaar maken voor de eerste nacht hier.
Op naar morgen, de eerste hele dag!