London Lions

Verenigd Koninkrijk, England

Vanmorgen om even voor half 7 vertrokken voor onze korte trip naar London.
We gaan dit keer met zijn 5e want Jeffrey gaat mee.
Die is gisteren al blijven slapen, zodat we vandaag op tijd kunnen vertrekken.
Nou dat is dus gelukt, als alles zonder oponthoud gaat zijn we rond 10 uur bij de boot, maar ik verwacht nog wel wat oponthoud.

De rit gaat eigenlijk heel voorspoedig, alleen net als vorige keer weer heel weinig plekken om te kunnen stoppen om te plassen of iets.
Uiteindelijk toch iets gevonden, dus snel plassen en weer door.

We zijn dan uiteindelijk toch rond kwart over 10 bij de boot, dus dat wordt nog even wachten.
We doen dit door even naar de tax free shop te gaan en daarna bij de auto een koppie thee te drinken.

We mogen dan toch nog vrij snel de boot op.
Het is een stuk rustiger als dat we op vakantie gingen.

Helaas hadden we wel vertraging, en voeren we dus pas na half 1 weg.

We pakken een lekker tafeltje bij een raam, en eten dan een lekker groot stuk zelf gemaakte appeltaart en een lekkere warme choco.

Na een tijdje gaan we buiten kijken, en het blijkt eigenlijk echt heerlijk te zijn.
We zitten dan op het hoogste dek, met onze hoofden in het zonnetje.

Alleen Tess werd niet lekker, ze heeft last van haar oor, deze zit dicht, en dan ook nog het geschommel van de boot….
Ze gaat liggen slapen…
Als we denken dat we nog even moeten, blijken we er al bijna te zijn.
Wat zijn die krijtrotsen toch mooi.

Vanaf de boot rijden we naar de outlet.
Deze doen we niet helemaal, omdat we uiteindelijk niet zo heel veel tijd hadden, omdat we dus vertraging hadden, en we moeten nog ander half uur rijden naar onze verblijfplaats.

Dit werd dus bijna twee uur, omdat we erge vertraging hadden bij de Dartford bridge.

We waren om kwart voor 6 bij ons Engelse huisje… het ziet er echt heel leuk uit.
Even snel de spullen uitladen en kijken hoe we bij The Copperbox komen.

Een stukje lopen, 2 metrohaltes en dan een stukje overground.
Dan nog een klein stukje lopen en we zijn er!!!

En wat voor een wedstrijd hebben wij gezien…. Whow… echt super spannend, met 2x overtime…
Helaas wel verloren, maar ontzettend genoten!

Tess heeft nog een muts gekregen, deze wilde ze kopen, maar de shop was al opgeruimd en had geen kassa meer… even staan kletsen en toen vond de meneer het zo zielig, dat hij de muts aan Tess gaf.

De terug rit ging soepel, nog even wat drinken gehaald, en even wat gegeten.

Inmiddels is het bijna 0.00 uur en gaan we zo lekker slapen na een super dag!