Een chille zondag

Frankrijk, Touzac

Als eerste wil ik even kwijt, dat het nu 23.30 is en we nog met 27 graden buiten zitten.

Vanmorgen redelijk uitgeslapen wakker geworden, maar wat ben ik blij met mijn slaapmasker… om kwart voor 7 was ik even wakker en toen was het gewoon al helemaal licht in de tent.
Om half 9 gingen we uit bed en was het eigenlijk al warm. Lekker ontbeten en daarna gingen Marc en ik boodschappen doen, want de supermarkten gaan om half 12 weer dicht.
We kwamen uit bij de Ecler in Fumel.
Doordat we een klein koelkasten hebben was het even puzzelen wat we zouden meenemen, maar ik denk dat we het aardig hebben gedaan, al zullen we wel weer dagelijks boodschappen moeten doen 🤨.
We hebben nog wel even gekeken naar een elektrische koelbox, maar die kosten toch nog een hoop geld, en of ze opleveren wat wij willen, daar hadden we onze twijfels over.

Na de boodschappen zijn we heerlijk bij het zwembad gaan liggen, ik heb zelfs gezwommen.
Het was heerlijk maar om een uurtje of 4 toch weer naar de tent, en daar lekker in de schaduw gezeten en gelegen.
Tess en ik hebben een dutje gedaan. Echt vakantie.

De vleesjes die we hadden meegenomen van huis waren helaas ontdooid, dus vandaag werd het bbq, lekker hoor daar niet van maar die waren eigenlijk reserve.

Vanavond was er disco zwemmen voor de kids, dus die gingen om 20.00 weer naar het zwembad, en Marc en ik zijn een stukje gaan wandelen, het was nog zeer warm, maar wel een leuk stukje gelopen, waar we ook nog 2 herten het bos in zagen schieten.

Eenmaal weer bij de tent, even lekker douchen en een koppie thee, en nu dus nog steeds lekker warm.

Morgen wordt het nog een paar graden warmer, zo rond de 40 graden.
We willen dus eigenlijk de verkoeling van een grot opzoeken, maar eerst morgen ochtend bellen met het verhuurbedrijf voor de auto. En dan zien we wel hoe het morgen gaat lopen