Dagje relax

Verenigd Koninkrijk, England

vanmorgen weer heerlijk rustig aan gedaan… rond 8 uur wakker, en gewoon lekker even blijven liggen.
We hebben allemaal even gedouched, wat nog wel een uitdaging is, in zo’n kleine douche met maar 10 liter warm water.
Maar het was heerlijk, en iedereen was ook weer lekker op gefrist.
We hebben even een was gedaan, we konden de wasmachine van Leon gebruiken.

Toen de was eenmaal hing, zijn we naar Greenwich gereden, om de 0 meridiaan te gaan opzoeken.
Deze ligt in een heel mooi en groot park.

We konden daar ook nog verder wandelen richting de Thames, want daar lag Greenwich Village, een leuk plaatsje, wat een beetje aanvoelde als een openlucht museum.
We hebben daar even rond gewandeld, en een lekker softijs je met Flake gegeten, en op Greenwich market gekeken, en geïnformeerd naar een zakmes voor Jamie.
Dat blijkt hier in Engeland nog wel een ding te zijn.
Tess heeft een mooi ringetje voor haar zelf gekocht, en we hebben een heel oud speldje van HFC Haarlem gevonden.
Dat konden we natuurlijk niet laten liggen.

Toen moesten we weer terug naar de auto, wat een pittige wandeling omhoog was.

Terug bij de auto gingen we richting O2 Arena, want daar is een kabelbaan over de Thames heen, en die wilde ik graag doen.
Marc vond het niet zo’n goed idee, maar ging wel mee 🥴😇.
Uiteindelijk viel het hem mee, en was het eigenlijk best leuk.

Eenmaal aan de overkant van de Thames wilde we nog de underground pakken richting harrods, maar het bleek al half 5 te zijn, dus dat werd het niet.
We haalde even een deal bij de Tesco, en onder het genot van dit broodje en drankje, besloten we om dan maar verder op zoek te gaan naar een zakmes voor Jamie.
Helaas is dit niet gelukt, en waren we twee winkels verder, en een reisje met de underground…
Wel ook nog een erg leuke wijk ontdekt… shortdich, dus weer een leuke voor een volgende keer London.

Op de terug weg nog even eten gehaald voor morgen ochtend, en bij de caravan, de TooGoodToGo maaltijden opgewarmd.
Dat was niet verkeerd, 3 soorten salade, een soort curry, broccoli groente schotel, wonton, en 2 quiches.

Uiteindelijk is het al over half 10 als we gaan afwassen.

Het was weer een leuke ontspannen dag