Escape tour Enschede

Nederland, Winterswijk Henxel

Ik werd vanmorgen om half 7 wakker omdat ik moest plassen, maar ik dacht eerst nog dat het half 8 was, dus dacht ik nou dat is een redelijke tijd, maar niet dus.
Dus na het plassen toch maar weer naar bed, en proberen te slapen. Helaas lukte dat niet echt, dus om 8 uur was het echt wel klaar.
Jamie en ik zouden gaan sporten dus rond half 9 heb ik hem wakker gemaakt en om kwart voor 9 begonnen we lekker met sporten. Het was best al warm, dus flink zweten, maar zo lekker!
Klaar met sporten stond de tafel al gedekt, en konden we meteen eten.
Na het eten ging Tess weer knutselen, en Jamie en ik even lekker douchen. Toen Tess terug kwam, was het tijd om naar Enschede te gaan want de Escape Tour staat op het programma.
Om 11.34 vertrekken we, en als we in de auto zitten twijfelen we even of we goed gaan, want we gaan via Duitsland, maar we gaan echt goed.
Eerst even naar de Decatlon,voor een badpak (zodat we eventueel kunnen gaan zwemmen, komende dagen als het de hele dag regent)voor mij en wat kleine handdoeken.
We zijn al bijna bij het startpunt, dus hup in de benen.
De Escape Tour was gemiddeld moeilijk, en natuurlijk hebben we het weer gehaald, dit keer waren we 81e van de 136.
Het was wel weer leuk, en erg warm, nog even door Enschede gelopen, maar echt een hele bijzondere stad was het niet, wel heel veel eettentjes.
Nog wel een minpuntje… Marc is ergens zijn pet verloren…. Wel even een berichtje gezet op de fb-pagina, verloren/gevonden Enschede, dus wie weet heeft hij (zo als gewoonlijk) mazzel en vinden we zijn pet weer terug.
Op de terug weg weer even boodschappen gedaan, heel simpel dit keer, mihoen, kipstukjes in ketjapsaus en wokgroente. Nou het was eigenlijk best smakelijk.
Tess is nu nog even spelen in de binnenspeeltuin, en Jamie kwam net zijn zakmes halen, en gaat met een paar andere het bos in.
Het begint nu wel iets af te koelen, maar vandaag was echt nog wel een mooie dag, nu afwachten wat de komende dagen gaan doen, hopelijk valt het allemaal wel mee.